donderdag, augustus 17, 2006

Auteur...

Als alles goed gaat, wordt op het eind van deze maand mijn allereerste boek gepubliceerd. Daar ben ik wel heel fier over. Het gaat om een boekje vol quotes die je kan gebruiken in je scrapbook. Er zijn verschillende thema's tevinden, de thema's waar mensen veel foto's over hebben, zoals reizen, kinderen, huwelijk, huisdieren en ga zo maar verder.
Ik probeer in het weekend nog even mijn uitgever te contacteren, om te zien hoever het nu staat. Het manuscript is al maanden geleden ingeleverd, maar nu komt het spannendste moment steeds dichterbij!!! Ik ben al even benieuwd als jullie waarschijnlijk.

In september komt ook de 3de editie uit van het Belgische scrapbookmagazine "1001 Scrapbookideeën", en daar zullen ook twee artikels van mij in terug te vinden zijn. Ik had gesolliciteerd, en mag dus nu layouts maken om te publiceren! In de eerste twee edities stonden nogal veel layouts gemaakt met de mallen van Azza en Toga, maar nu is het dus aan mij om wat meer het "echte" scrappen erin te laten terugkomen. Ik vind dit ook ontzettend spannend, en ben benieuwd wat dat allemaal teweeg zal brengen. Ik word zo stilaan een scrapbekendheid :-) ...
Dus als je benieuwd bent naar mijn layouts, dan kun je eind september dit tijdschrift misschien kopen. Leuke eraan is dat elke layout stap voor stap beschreven staat, zodat je precies weet hoe het geheel opgebouwd is. Dat vind ik soms wel een gemis aan de Nederlandse tijdschriften.
De layouts zullen na verloop van tijd ook wel op mijn website te vinden zijn, maar de preview is dus in de tijdschriften!!!

Geen opmerkingen: