woensdag, september 13, 2006

Druk druk druk

Zo, het heeft weer even geduurd voor ik weer een berichtje postte.
De grote reden is dat het natuurlijk weer druk is. Naast mijn full-time job in het onderwijs heb ik nog een full-time scrapjob, dus soms moet het internet dan wat wachten helaas...

Ik ben veel bezig geweest met scrappen de laatste tijd, omdat ik nog een heleboel projecten moest afhebben voor de oktober-special van 1001 Scrapbookideeën. Ik verwacht ook elk moment de september-editie van het tijdschrift in de bus, waar mijn allereerste publicaties in zullen staan. Ik ben razend benieuwd hoe het geworden is. Ben toch wel fier op mezelf dat ik uit een hele hoop kandidaten ben geselecteerd om deel uit te maken van het redactie-team!!!

Verder heb ik het ook druk met nieuwe spulletjes bestellen bij diverse groothandels en dit allemaal in de webshop krijgen. Gisteren is er weer zoveel leuk nieuw papier binnen gekomen van Creamotion en van StudioLight! Die van Creamotion zijn dubbelzijdig, en mijn voorkeur gaat uit naar de sobere achterkant. Ben meestal niet zo aan van die drukke patronen... Mijn croppers vonden het zo leuk dat ze tijdens de mini-workshop van de crop extra er al meteen mee aan de slag gingen!

Uiteraard heb ik ook weer lekker mee gescrapt gisterenavond, met twee leuke layouts als resultaat, ook met het nieuw papier van Creamotion. Ik heb ze bewust weer simpel gehouden, want ik wil mijn Thailand-album in feite zo snel mogelijk afkrijgen, zodat ik kan beginnen aan de foto's van dit jaar!

Ik probeer de laatste layouts ook nog zo snel mogelijk op de website te krijgen, maar ik had wat problemen met FTP, waardoor het me niet gelukt is. Jammer genoeg kan ik voorlopig niet alle layouts tonen die ik gemaakt heb, omdat ze dus in het tijdschrift zullen verschijnen... Maar ik maak nog wel andere ook hoor, dus die mag je wel al zien! Ik ga maar vlug weer aan de slag om dat in orde te krijgen.

Geen opmerkingen: