zondag, oktober 15, 2006

Mijn blog

Mijn blog... Het doet me in feite denken aan de tijd toen ik nog een dagboek had. Ik schreef er echt vanalles in, en heb menig uur versleten met het uitschrijven van mijn gedachten en gevoelens. Ergens staat dat nog op de zolder, maar ik denk dat het ondertussen zo'n 10 jaar geleden moet zijn dat ik er nog eens in geschreven heb.
Een blog is in feite ook een beetje van een dagboek, alleen niet zo intiem, maar iedereen die het wenst kan en mag erin lezen. En het leuke is dat je vanalles van foto's kan bijdoen, en foto's zijn naast mijn man en konijntjes toch wel mijn dierlijkste bezit.
Soms heb ik veel tijd om iets te schrijven, soms weinig, maar ik probeer toch van alle belangrijke zaken iets te vermelden. Daarom kan het zijn dat je een artikel bovenaan mijn blog ziet dat je al gezien hebt, maar kijk gerust nog een keer verder of er geen posts tussen gekomen zijn, want dat kan nogal eens gebeuren. Vandaar dat ik mijn lezers er even attent op wil maken dat het goed is om nog een keer tot het einde door te scrollen, je weet nooit welk nieuws er te lezen valt!
Groetjes,
Vicky

Geen opmerkingen: