zondag, december 10, 2006

Een leuke stakalender

Vrijdag was er de workshop van de stakalender. En ik moet toegeven, ik vind hem zelf heel leuk geworden.
Ik laat jullie meegenieten van het resultaat:


Mocht je ook interesse hebben in de kalender, dan kun je me altijd contacteren. Een pakketje kost 25€ (alles voorgesneden), dus het enige wat je nog te doen staat is de houder in elkaar steken en de layouts maken. Er staan geen data op de blaadjes, zodat je eventueel deze kalender ook kan maken om voor 2008 te gebruiken!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Vicky, hij ziet er leuk uit! Verkoop je die kalenderblaadjes ook buiten het pakket? Dit zou nl een leuke manier zijn om nog eens iets te doen met mijn ouder scrappapier. Kom je nog eens langs op mijn blog, ik heb nog een ABC-uitdaging voor je klaar ;-)
Liefs Krisje