woensdag, december 13, 2006

Verbeterwerk

Tja, het is weer de periode van het jaar. EXAMENS!
Maar dat betekent wel dat je dus niet meer een hele dag voor de klas moet staan, maar je dus 's middags vrijaf hebt om te verbeteren. En het was zelfs zo dat ik geregeld heb dat ik zowel donderdag als vrijdag niet naar school hoef te gaan om te bewaken.
Grootste reden was dat ik mijn grootste pakketten op dinsdag en woensdag kreeg, namelijk 5 klassen 2des aardrijkskunde, 4 klassen 3des Aardrijkskunde en nog een 3de klas Engels.
En dan krijg ik volgende week nog elke dag 2 à 3 pakken binnen, dus het einde is nog niet in zicht. Dat komt er van als je veel klassen en kleine vakjes hebt...
En dit is dus wat er te verbeteren valt! Ruim tien centimeter papier... Ik zal maar vlug weer verder doen zeker???

2 opmerkingen:

sollie zei

Veel verbetergenot

Anoniem zei

Wel super dat je er vrij voor krijgt 's middags in ieder geval ;-) Suc6!

P.S. Wij in 't lager krijgen daar jammer genoeg geen vrij voor :-)