donderdag, januari 04, 2007

Vakantie? Niets van...

Zo, de vakantie loopt zo stilaan weer ten einde, maar toegegeven, ik heb nog niet veel van de vakantie kunnen genieten in feite.
Ik ben de afgelopen week zo druk bezig geweest dat er van scrappen niets in huis is gekomen. Ideeën en inspiratie, dat had ik wel, maar tijd??? Nee, dat niet.
Ik moet nog een verjaardagskalender maken van de collega's om in de leraarszaal uit te hangen, een aantal Kars-projecten afwerken en dan ook nog nieuwe projecten maken voor het tijdschrift 1001Scrapbookideeën. En dan mag ik ook niet vergeten om voorbeelden te maken voor mijn eigen workshops! Kortom: te veel werk en véél te weinig tijd...
Wat heb ik dan wel gedaan??? Eerst en vooral het huis helemaal (of toch zo goed als...) opgeruimd, en ik moet zeggen: het was een keer nodig. We hebben boven 4 kamers, waarvan er één onze slaapkamer is en een andere de bureau. De twee andere zijn in feite rommelkamers. De eerste een echte rommelkamer, de tweede was in feite de bedoeling van er een soort logeerkamer en in de toekomst kinderkamer van te maken. Nee, niet denken dat die kinderen er al snel zullen komen hoor!
Dus de logeerkamer is nu helemaal in orde, en van de andere rommelkamer is ook al heel wat in orde gebracht, maar nog niet alles. Naast mijn opruimwerk moest ik me ook bezig houden met de stocktelling. Jongens, wat een werk was dat! Eerst moest ik alle items in een lijst zetten, maar gelukkig heeft mijn shop die optie, dus dat viel nog mee van werk. Maar dan moest van alles de aankooppprijs opgezocht worden, en uiteraard alles tellen. Ik had voor het tellen de hulp ingeroepen van Wim, maar dat lukte ook niet echt, omdat ik alles zelf sneller vond dan als hij de omschrijving voorlas. En daarna nog alles bijwerken in de online-shop en dan was het gedaan. Of nee, toch niet. Dan moest ik kijken wat er allemaal met korting de deur uit zou mogen, want het zijn niet voor niets solden, dus ook in de Creanijn Shop. Maar liefst de helft van de shop heb ik in promotie gezet. En dan komt er nog bij dat er weer nieuwe zaken binnengekomen zijn, en ook nog op komst, dus veel tijd om te scrapbooken blijft er uiteraard niet meer over.
Vandaag en morgen moet ik me nog door 2 manden strijk zien te worstelen, de konijnenhokken uitkuisen, en dan zou ik eindelijk de tijd moeten hebben om me aan de tafel te zetten om te SCRAPPEN!!! Laat ons duimen dat het eindelijk zover is!!!

1 opmerking:

sollie zei

Tja, dat gevoel ken ik ook. Ik had me voorgenomen deze kerstavakantie te beginnen aan mijn Thailandalbum. Wel, ik heb welgeteld 1 spread klaar. Verder ligt de strijk hier al mooie opgeplooid, maar moet nog boven geraken. Hmm, stofzuigen zou ook dringend moeten gebeuren want met 2 katten en 1 konijn heb je altijd werk. Nu ja, zal me morgen eens aan het scrappen zetten want dan ben ik alleen thuis. groetjes isolde
weblog www.xanga.com/sollie79