maandag, januari 15, 2007

Weer eens een paar layouts


Zo, gelukkig heb ik vorige week tijdens de crop nog een beetje kunnen scrappen, het was toch al weer zolang geleden! Dit is het geworden:
Nog eentje voor het Thailand album. Ik wil zo snel mogelijk hiermee verder doen en het afwerken, want mijn handen jeuken al om met de Afrika-foto's aan de slag te gaan.
De rechterkant is van een stuk sheet, de kleine foto in het midden onderaan is een tag van KLM waar ik het logo van gesneden heb.



Voor deze layout heb ik voor de tekst aan de rechterkant weer gebruik gemaakt van de Cricut, wat een fantastisch ding is dat toch! De rechterkant is in feite een dubbelgevouwen blad cardstock, die dicht gehouden wordt met een magneet van Basic Grey. Er moet wel nog wat tekst en misschien nog wat Prima Flowers komen voor de afwerking, maar dat moet ik nog even bestuderen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg mooi!! Ik had het geld voor een cricut bijeengespaard.. gaat mijn laptop toch wel stuk :-(
Daar gaan mijn centjes...

Vanessa zei

heel mooi hoor!!