dinsdag, februari 20, 2007

Een proper hokje?

Charlie & Finn hebben zo een verhoogje in hun hok, en ze kunnen er ook onder. Maar ik had zo de indruk dat ze in plaats van hun behoefte te doen in het daarvoor bestemde bakje, dat ze het onderin deden. Tja, blijkbaar moeten ze gedacht hebben dat dit het toilet was, zo'n afgeschermde plaats zonder de blikken van andere konijnen. Dus zat er niets anders op dan hun hokje te verbouwen. Ze hadden ook een kartonnen doos gekregen, en die hadden ze natuurlijk in een mum van tijd helemaal kapot gemaakt. Gelukkig was dat wel de bedoeling, zo hebben ze ook een beetje afleiding. Nu hoop ik dus dat ze wat zindelijker zullen zijn, en niet hun behoefte doen op plaatsen die er in feite niet op voorzien zijn...
Maar ik heb ze beloond met een lekker stukje witloof, en geloof het of niet, Charlie is er altijd als de kippen bij als het om knabbels gaat! Het was bijna zo erg dat hij niets meer overliet voor z'n broer... Wat zijn ze toch schattig...als ze braaf zijn. Ik heb ontdekt dat hun mannelijkheid stilaan boven begint te komen: ze durven al eens rijden op elkaar, plus er wordt al druk gesproeid... Maar ik laat je toch nog even genieten van een paar mooie foto's van de logeerkonijntjes in hun "vernieuwde" hokje.





Geen opmerkingen: