dinsdag, februari 13, 2007

Logeernieuws

Zo, weer even wat nieuws over onze twee logeetjes Charlie en Finn.
Ze zitten apart in een héél ruim hok, dus ze hebben zeker niet te klagen. Alleen aten ze niet zoveel had ik de indruk. We hadden van de opvang DeKonijnenburcht een pot eten meegekregen, maar 's avonds was er meestal niet zoveel uit. Ik heb hen dan maar wat van het gewone konijneneten gegeven, wat de anderen altijd krijgen, en nu is hun potje zowaar altijd zo goed als leeg! Daar ben ik ontzettend blij om, want ze mogen toch wel een beetje aankomen tijdens het groeien.
De foto's zijn zaterdag genomen, toen ik hun hokje aan het verversen was. Het was hoog nodig, want ze hadden de hele boel ondersteboven gehaald! Ik heb hen ook een kartonnen doos gegeven waar ze zich in kunnen verstoppen, maar ze vinden het ook ontzettend leuk om eraan te knabbelen! Ik had ze in een open hok gestoken, maar natuurlijk zouden konijnen konijnen niet zijn als ze niet op verkenning gingen! Nieuwsgierigheid en konijn, dat zijn bijna twee synoniemen! Eerst uit het roze potje, dan in het bakje en uiteindelijk weten ze nu hun weg in de hele garage!!!

Dit zijn leuke close-up foto's van onze twee kleine schatjes...
En hieronder nog meer verkenningsfoto's!



En dit was ook een grappige foto. De andere konijnen hadden natuurlijk ook door dat er iets aan de hand was buiten hun ren, dus ze hielden alles goed in de gaten. En dan vooral Wolly, ik vermoed dat zij zo een beetje de leidster is van de groep. Gelukkig zit er draad en plastic tussen, maar ze probeerde toch op een of andere manier erui te geraken. En om haar nieuwsgierigheid te bevredigen heb ik haar uitgehaald, nadat de kleintjes weer in hun proper hok zaten, en haar even laten kijken naar het hok, zo weet ze tenminste ook weer wat er aan de hand is!

1 opmerking:

sollie zei

Die konijntjes zijn toch zo schattig hé!!