woensdag, februari 07, 2007

Opgeruimd staat altijd netjes

En dan doe je ook weer leuke ontdekkingen!
De reden waarom ik eens mijn bureau opgeruimd heb, was omdat het een echte puinhoop geworden was. Niet van het scrappen, want dat doe ik al lang niet meer boven, maar het lag vol met allerlei papieren van school, facturen, restjes papier en nog meer van die zaken. Ik was op zoek naar iets uit een RR (=roundrobin, zie ook wat lager) om op de laatste pagina van de reis naar Thailand te gebruiken, en dat heb ik nu wel nog niet gevonden...
Maar nu ligt het weer netjes, de vraag is natuurlijk voor hoe lang...
In de hoop heb ik onder andere de rolodex-kaartjes gevonden die ik geruild had met andere leden van DeScrappertjes-lijst op Yahoo. De Rolodexen hadden we gehaald bij Kruidvat, omdat ze daar zo verschrikkelijk goedkoop waren, en je kan er leuke dingen mee doen, zoals dus naamkaartjes uitwisselen. Maar een kaartje is ook maar een kaartje, dus adressen van scrappers moeten gescrapt worden!

Ook lag onderin nog de RoundRobin van op DeScrappertjes-lijst. Dat is een envelop met verschillende scrapspulletjes die rondgestuurd wordt. Je haalt uit wat je kan gebruiken, en je steekt iets van evenveel waarde (er wordt met punten gewerkt) er terug in. Je kan ook extra zaken toevoegen. Dit zat er in de envelop:

Er zaten niet zoveel zaken in die ik kon gebruiken, maar dit heb ik uitgehaald. Lintjes zijn altijd leuk, en die sterretjes hebben zo een beetje het zelfde kleur als mijn allereerste konijn Stampertje, dus dat kan daar wel eens van pas komen. Verder nog bradbars, labels en twee charms (paardenkop en verjaardagscadeautjes). En ik stuur de envelop snel weer door naar de laatste op de lijst!

Geen opmerkingen: