woensdag, februari 14, 2007

Valentijn voor de konijntjes

Mijn andere grote liefdes mochten ook wel een keer verwend worden op Valentijn. Het weer was slecht, dus ze konden niet buiten spelen, dus besloot ik maar om ze te laten rondhuppelen in de garage. Het was de bedoeling om alle 6 konijntjes samen te laten spelen. Ik weet dat 5 lukt, zonder Floppy erbij, dus dat deed ik eerst, en pas later werd hij erbij gezet. Maar ik heb ze 5 seconden alleen gelaten, en toen was het natuurlijk weer vechten. En ik ben zo tot de ontdekking gekomen dat het niet Floppy is die boel zoekt (zoals we eerst wel dachten), maar dat het Sugar is die telkens probeert uit te dagen... Maar tussen Floppy en Brownie ging het zowaar goed!
Ook Charlie en Finn waren niet te houden in hun hok. Drie mooie vrouwtjes die daar rondliepen en twee bodyguards... Wolly ging netjes kijken, en Charlie gaf haar zowaar een zoentje! Als dat geen Valentijn is! Alleen Sugar had het niet zo begrepen op de kleintjes, die probeerde zelfs te bijten, maar dat is gelukkig niet gelukt!
Maar de kers op de taart was hun Valentijnsbrunch, met héél véél lekkernijen in!

Geen opmerkingen: