zaterdag, september 01, 2007

Blinkies in de Zeeman

Vandaag ben ik weer gaan shoppen, wel 't is te zeggen, naar het "Oostkamps shoppingcenter"... Eerst naar de Tom&Co, eten halen voor de konijntjes want ze zaten bijna zonder, en dan ook maar nog even binnengewipt bij de Zeeman, dat is er toch net naast.
Ze hadden niet meteen dingen die ik nodig had, maar ja, als je er dan toch bent... Ze hadden een soort van mini-albumpje met papier, maar het was niet mijn ding, beetje Barok-achtig. Was bijna bezweken voor de alfabetten (zei de alfabetverslaafde...) maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan.
Maar het volgende heb ik wel gekocht, voor net geen euro per doosje:


Meestal heb ik het niet echt voor van die blinkende dingen, heb er ooit hopen van gekocht, en dat ligt nu in de kast. Alleen bij kinderfeestjes zijn ze wel mega populair. Deze blinkies hadden zo'n mooie vormen dat ik ze niet kon weerstaan, en ik heb ze zelfs al op twéé layouts gebruikt! De blaadjes, zeesterren, sneeuwvlokjes en bloemen, dat kan altijd wel ergens bij passen! Dus mensen, allen naar de Zeeman maandag!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Super! Ik kan er ook zelden aan weerstaan, alhoewel je die dingen indd niet op elke LO gebruikt... Ik zag vrijdag bij Blokker hier in Amersfoort blinkies bloemetjes. Ook erg leuk. Je ziet tegenwoordig meer en meer bling bling op LO's en die bloemetjes zijn wel leuk bij kinderfoto's bvb denk ik... Ik ga zeker ook eens langs bij Zeeman! :-)

Familie Kubben zei

Ik vind ze er erg leuk uitzien die blinkies! dat wordt de zeeman bezoeken...

saffiertje zei

OH oh oh...Zeeman weet ook al die scrappers aan het kopen te krijgen nietwaar????
Kan ze ook nooit weerstaan, net als het gewedige fluweelalfabetstickervel dat ze daar verkopen!
En Action???...NET ZO ERG!