zaterdag, oktober 20, 2007

De 4de Creanijn Scrapbookdag

Zo, het heeft weer even geduurd voor er weer wat online kwam, maar daar zat de voorbereiding van de Scrapbookdag er veel voor tussen. Voorbeelden maken, alles klaarzetten en zo meer. Het weekend was weer een groot succes, alle aanwezigen waren reuze enthousiast over de projecten, en ik heb van heel wat mensen alweer een persoonlijke mail gekregen om me te bedanken voor de fantastische dag. Dat vind ik altijd fijn om te horen. Ik had de deelnemers ook een enquete laten invullen om te vragen hoe ze de dag ervaren hebben, en van de papieren die ik al binnen heb, komen ook alleen lovende woorden. We zijn dus goed bezig :-)
De zaterdag was reuze gezellig, veel gekletst en veel afgelachen. De meeste deelnemers hadden wel al eerder een scrapbookdag bij me gevolgd, en kennen mekaar al een beetje. Op zondag waren er veel nieuwe mensen, dus er werd minder gebabbeld, maar des te harder gewerkt. Zo hard gewerkt dat we zelfs serieuze overuren gemaakt hebben, de laatste was rond 19u30 buiten als ik me niet vergis. Maar alle projecten waren dan ook afgewerkt, en dat vind ik ook altijd leuk. Want ik ken mezelf: als ik ergens een workshop ga volgen, en het is niet af binnen de gegeven tijd, dan geraakt het meestal niet af...
En ik wil jullie ook even laten meegenieten van een aantal foto's die ik tijdens de dag gemaakt heb. De grotere selectie van foto's zal ook nog op mijn website komen te staan (hihi, als ik er de tijd voor heb!) De 4 workshops die de deelnemers voorgeschoteld kregen, was doodlen, 6 layouts met een papierpakket van Frances Meyer, een miniboekje "Love", "Baby" of "Foto" en als laatste een leuke interactieve pagina met transparant. Maar op de foto's van de projecten gaan jullie nog even moeten wachten, want die zijn nog niet gefotografeerd en/of niet volledig af!


En na het zwoegen op 2 workshops buiten genieten van het zonnetje en van de taart...


Scrapbookdag op zondag:




En ondertussen zijn we al weer aan het broeden op nieuwe dingen voor de volgende scrapbookdag, die normaal gezien ergens in februari georganiseerd zal worden, maar jullie zullen er alleszins op tijd en stond over horen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was super leuk!! Leuke foto's! Ben blij dat mijn projecten af waren hoor, anders had ik het thuis vast niet meer afgemaakt met die transparanten!

Anoniem zei

jaaaaaaaaaaah,zucht,jammer dat de scrapbookdag voorbij is!!het was weer super!!!ik kijk al uit naar de volgende!!nicole

pruts zei

van mij mag je om de twee maanden zo een scrapdag geven hoor.
ik vind het zooooo leuk.