donderdag, oktober 25, 2007

Een paar oude layouts

Tja, bij gebrek aan tijd en foto's (wel op de computer, maar niet afgedrukt) is het er de laatste tijd niet van gekomen om te scrappen, hoewel mijn handen verschrikkelijk jeuken.
Vandaag zijn de eerste foto's van Alaska geleverd, en ook nog ontbrekende van de uitstapjes vorig jaar naar Duitsland en Praag, dus ik ga me binnenkort wel weer kunnen bezighouden.
En dan te weten dat ik zaterdag er weer een weekje tussenuit ga, dat worden ongetwijfeld ook wel weer een massa aan foto's! Kwestie van ervoor te zorgen om je niet te vervelen uiteraard.
Maar af en toe moet ik wel een keer orde scheppen in mijn layouts, want ik ben altijd met zoveel verschillende thema's bezig... En zo was ik aan het bladeren in mijn konijnenalbum (ik heb vooral veel layouts van Stampertje), en kwam tot de ontdekking dat een paar pagina's nog niet af waren of nog nooit gefotografeerd waren. Vraag me niet hou oud de layouts precies zijn, maar ze dateren toch wel van een eind geleden. Bij "knuffelkonijn" moest ik nog een tekst maken. Trouwens, de titel had ik tijdens een demonstratie ooit misstempeld terwijl ik teveel aan het kletsen was (werd "kneffelkonijn"), maar ik heb mijn foutje creatief opgelost. Bij de "kiekeboe" layout moest ik niets meer doen, gewoon nog fotograferen. Trouwens, gisteren mocht Speedy rondlopen, en deed net hetzelfde als Stampertje: in de kast springen. Maar ik kan hen op meerdere manier met elkaar vergelijken: allebei zo lief om likjes te geven, slapen op mijn stoel, zot doen... En dan bij de laatste, over haar pipi-bakje, moest ik ook nog de journaling doen, dus dat ook maar ff snel in orde gebracht.
En nu ga ik nog mijn foto's uitsorteren en mijn bedje in kruipen, voel me niet zo lekker, heb de hele dag bijna buiten gestaan voor oriëntatiewandelingen op school, en begin het te voelen in mijn hoofdje. En ik mag echt wel niet ziek worden, met de vakantie in het vooruitzicht...



3 opmerkingen:

Veerle zei

Wat een mooie lo's en leuke foto's... wat een schatjes die konijnen!! En leuk opgelost je foutje hoor!!

Familie Kubben zei

wat een geweldige foto's en LO's weer Vicky! Ik blijf het geweldig vinden, al die konijnen !!

Veerle - A colored mind zei

Hoi Vicky, op het risico dat je al door andere ook getikt bent tikte ik je op mijn blog. Je kan alle regels lezen op mijn blog.

Grts,
Veerle-ScrappyToo