zondag, oktober 07, 2007

Zotte Speedy

Onze Speedy is zowat weer de oude, na de perikelen met zijn tandjes. Zijn snijtanden staan nu weer wat over elkaar, waardoor hij weer makkelijker kan eten dan net na zijn "operatie". Ik zorg er wel voor dat hij altijd wortelen in de buurt heeft, ofwel het loof, ofwel wortelschilletjes. Stukken wortel eet hij voorlopig nog niet op.
Maar zijn zotte kuren heeft hij nog niet verleerd. Hij was vrijdag in de zetel gesprongen, en vandaar op de grote tafel (die ik extra bijzet voor workshops), en zo liep hij parmantig weg en weer op tafel, tussen mijn scrapbookmateriaal. Gelukkig heb ik tijdig al mijn layouts in veiligheid kunnen brengen!


En soms kan Speedy ook zodanig slapen, dat hij zo mooi op zijn zij ligt, en dus niet wakker schiet, dat je bijna zou denken dat hij dood is. Ik heb het gelukkig een keertje kunnen fotograferen...

En dat Speedy graag gezien wordt door Wim, dat kunnen we ook niet onder stoelen of banken steken. Nu ja, we zijn er allebei zot van, en hij wordt hier uiteraard ook superverwend. Het was trouwens afgelopen donderdag werelddierendag, maar voor mijn konijnen is het alle dagen een feestdag!

En blijkbaar doet niet alleen Speedy zot bij momenten...

2 opmerkingen:

Familie Kubben zei

Wat een geweldige foto's!! Ik zit ze met Gizmo op schoot te bekijken :) Geweldig hoe Speedy op de scrap tafel loopt en ligt te slapen! Ben zo blij om te zien dat alles goed met hem gaat! Geef hem maar een dikke knuffel van ons :)

pruts zei

hihihi
die speedy toch.
zot konijn.