zondag, november 25, 2007

Een vreemde klant in de Creanijn Shop

Vandaag kwam er een vreemde bezoeker langs in de shop, vandaar even mijn fotoverhaal.


Goeiemorgen Creanijn, mijn naam is Speedy en wil ook beginnen met scrappen.


Wat is dit? Ah, een papiersnijder. Ben je het zeker? Kan ik dit niet voor iets anders gebruiken?


Als glijbaan bijvoorbeeld?

En dit doosje, dat lijkt me ook wel handig om dingen in te steken. En paperbags! Fantastisch, daar doe ik er een paar van mee, kan ik een mooi miniboekje maken over mijn vriendjes.


Ook even kijken bij de tijdschriften of er daar wat leuks tussen zit, inspiratie kun je altijd wel gebruiken!


Moet ik hier een winkeldoosje nemen om mijn materiaal in te leggen?


Ik wil heel graag deze Silent Setter, maar het is een beetje te zwaar om het op te rapen...


En hoeveel moet ik nu betalen? Zijn keuteltjes ook OK?

Vanmorgen keek Speedy zo beteuterd toen ik het hekken tussen de keuken en living dichtdeed om te scrappen. Vandaar dat ik besloten had om hem overal beneden te laten rondhuppelen. Hij sprong onder andere in de zetel, en vandaar op de salontafel (waar de tijdschriften stonden voor de koopzaterdag van gisteren). En voor de rest heeft hij zich het meest van de tijd dicht bij mij genesteld, in de hoop van veel aaitjes te krijgen (wat hem ook lukte, wie kan er weerstaan aan zo'n lieverd!), met leuke foto's tot gevolg!

5 opmerkingen:

pruts zei

super grappig !!!!

Gwen zei

Ooooooh hoe lief....

Familie Kubben zei

Hi! Wat een geweldig verhaal en konijn, die speedy :) Ik vind hem echt het einde en moet vreselijk om hem lachen als ik zie hoe nieuwsgierig hij is :) Speedy en Gizmo konden echt broertjes zijn! hihi :D

Essie zei

Geweldig! Super zo'n huisdier. Ons staat nog het een en ander te wachten met onze nieuwe aanwinst. Liefs, es

Caroline van Scrap2be zei

Super!