zaterdag, december 22, 2007

De Kerstboom

Tja, thuis heb ik door tijdgebrek nog geen gezet. En we zullen ons nog moeten haasten, anders zal het de moeite niet meer zijn... En dan te zeggen dat ik er al 5 versierd heb, maar dan wel op school. Vroeger hadden we gewoon bomen in de hall staan, maar dit jaar had ik voorgesteld om de bomen te gaan versieren, en ik moet zeggen dat het mooi geworden is. Helaas wel nog niet zoveel reactie op gekregen, maar de reacties die ik wel kreeg, waren meer dan positief.
Een leerling die meegeholpen had om ze te maken, schreef dit op haar examen:


Zo ziet het er dus uit op school:


En dit zijn close-ups van dekerstballen. Ze zijn van plastic, maar bewerkt met alcoholinkt en gouden stickers, en verder een mooie rode strik en lus om ze aan de boom te hangen.

In de leraarszaal stond ook een kerstboom, maar die hebben we gisterenavond verhuisd naar de eetzaal voor ons kerstdiner, en verder hebben we ook nog veel groen gebruikt als versiering.
Hihi, ik zal moeten opletten, of ik word nog tot chef decoratie benoemd op school!
Maar onze kerstboom hebben jullie dus nog van ons tegoed!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

aan de vooravond van kerstavond....staat uw kerstboom al?is het gelukt??je zou ook een workshop kerstboomzetten kunnen geven he!!!ho ho ho,vrolijk kerstfeest!!niekolken

Anoniem zei

origineel examenpapier!!ik zou het vroeger zelf nooit gedurfd hebben,maar ik vind het van die leerlinge fantastisch goed gevonden!!verdient die nu een puntje meer????niekolken