zondag, januari 27, 2008

Exportproducten (Challenge # 41-42)

Mijn schoonma vertrekt volgende week naar India om de projecten die ze financieel steunen met CSA te gaan bezoeken. Ze wou per se tijdens de feestdagen foto's nemen van het hele gezin, om dan aan hun sponserkindje te geven. Maar ja, wat is een Indisch kindje in the middle of nowhere nu met een stapel foto's van mensen die hij niet kent? Ik heb dan maar besloten om een leuk mini-project in elkaar te steken, zodat ze dit aan de kindjes kan geven, met ook een beetje meer uitleg (lees: stamboom) van de familie. En er zitten diverse foto's op het doosje en uiteraard in het boekje verwerkt. Denk dat dit toch veel leuker krijgen is dan gewoon wat losse foto's... En zo maak ik eens een miniboekje om niet in de kast te laten liggen, maar wel om cadeau te doen.
Ik heb heel wat oud materiaal gebruikt, zoals papier van de Hang10 reeks van Basic Grey, en letterstickers uit de Zeeman, dus weer 2 punten gescoord voor de challenge!
Het zijn dus 2 gelijkaardige projectjes, eentje voor mijn schoonma (eerste 3 foto's) en eentje voor mijn schoonzus (laatste 3 foto's).




3 opmerkingen:

Caroline van Scrap2be zei

Erg leuk! Ik blijf dit papier trouwens tof vinden, hoor! Dat heb ik al heel veel gebruikt

Anoniem zei

prachtige doosjes!!!je weet,ik heb het meer voor doosjes,en kleine boekjes(die grote layouts vind ik ook wel heel mooi,maar ik vind doosjes en kleine boekjes gewoonweg leuker!)
en inderdaad,ik denk dat die doosjes van jou een succes zullen zijn!!!!niekolken

Veerle zei

Wauw.. die zijn echt heel mooi!!!