zondag, januari 27, 2008

Je gelooft het nooit! (Challenge # 53-58)

Ik heb zowaar de pagina's die we tijdens de bijeenkomst van het Creanijn Schetsen DesignTeam gemaakt hebben, al helemaal afgewerkt! Goed hé! Ik had voor mezelf er vandaag een pyjama-dag van gemaakt (een hippe roze Pink Panter pyjama én peignour), ik moest toch nergens heen, dus waarom zou ik dan ook kleren aandoen? Dus heb ik wat opgeruimd, de Creanijn Shop wat heringericht na de plaatsing van de nieuwe kast en natuurlijk ook weer gescrapt! En zo zit ik alweer aan nummer 58 van de challenge, ik ga als een sneltrein! Maar ik moet zeggen dat ik er echt wel van geniet, dat ten eerste de foto's van de Alaska-reis véél sneller dan de andere reizen zullen gescrapt zijn, en dat ook mijn ouder papier en restjes opgebruikt worden... Ik amuseer me gewoon enorm met mijn eigen schetsen, en het is alleen maar fijn dat anderen het ook leuk vinden om op een snellere manier te scrappen!
En ziehier dan weer mijn nieuwste creaties:


Foto's van onze camping buiten Homer. Op de rechterpagina is Wim de tent aan het aanspannen, en op de rechterpagina zijn de ons dessert aan het opeten. Ik heb voor het eerst sinds lang weer eens mijn foam stamps van onder het stof gehaald, en gestempeld met behulp van een paint dabber. Maar omdat ik mijn blad ondersteboven had om goed te kunnen stempelen tegen de rand, had ik per ongeluk de "C" op z'n kop gestempeld, maar ik heb het foutje dan maar weer creatief opgelost! En een aantal stickers maken het geheel af!

Foto's van een avondje in de lokale pub, de Salty Dawg Saloon. Deze layout is met vooral restjes gemaakt (behalve de fotomatten en de achtergrond) Ik was bijna vergeten dat we met veel moeite de sticker van het flesje zonder het kapot te maken konden losmaken, dus die moest er ook nog bij, hoewel het qua kleur er nu niet echt meer bij past, maar ja, het is dan ook een souvenir die ik tijdens de reis heb meegezeuld, dus die moet er dan ook in!

In het echt is het papier hetzelfde van kleur hoor, weet niet waarom er plots zoveel kleurverandering opzit... Voor deze layout wel Scenic Route papier gebruikt, vond in mijn stapel niet meteen 2 achtergrondvellen die pasten... Maar het ander papier komt wel uit mijn stash. De blauwe cardstock is zelfs A4 papier uit mijn kaartjesmaakperiode, die ik nu ook vaker probeer op te gebruiken. Bij de layout van de pub was het papier om te matten ook van A4-papier. En omdat ik nu steeds met kleinere foto's werk (9x 13 cm), krijg ik die makkelijk uit een vel A4 (4 stuks) of cardstock (6 stuks).
Ziezo, weer 6 layouts afgewerkt vandaag. Links naast me ligt ook alweer eentje klaar, met een halve layout (uit een of andere layoutworkshop toen ik nog niet zeurde en gewoon papier koos, nu doe ik het altijd op voorhand uitzoeken met foto's, zodat ik het ook meteen kan opgebruiken). Daarnet al even de foto's bekeken van Alaska die erbij zouden passen, en ik ga na het posten van het berichtje naar beneden om de foto's te matten en de layout verder af te werken. Wie weet toon ik jullie straks wel nog het resultaat!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

die kast,is dat er eentje om al jouw foto-albums in op te bergen,want dat zal toch ook wel al ferm wat ruimte innemen zeker?!!!niekolken

pruts zei

tja, wat kan ik zeggen?
ze zij terug heel mooi. kval een beetje in herhaling.
ik hou van pyama dagen !!!!

daphné zei

Wauw, al de lo's al afgewerkt, ik zit nog niet op de helft :(. Ik vind de eerste echt heel mooi, vond de kleurencombi zaterdagavond al mooi en met de foto's erop zijn ze nog mooier.
Ik vond het zaterdag dolle pret, wat een zotte bende zijn die scrapsters toch he. Is Speedy al bekomen van zijn vliegavontuur?
Ik ga mijn tweede lo gaan afwerken, zodat die ook op mijn blog kan en er centjes in mijn spaarpot komen.

Caroline van Scrap2be zei

Ja, je bent er ook mee klaar! Ik vind die met de cirkels het leukst!