vrijdag, februari 08, 2008

Bijna vergeten... (Challenge # 86-87)

Ik was bijna uit het oog verloren dat ik nog een layout moest maken voor mijn schetsenblog, want morgen is het alweer zaterdag, dus dat betekent een nieuwe schets.
Dit is mijn interpratie geworden:
Je zal zien, het is weer ruim geïnterpreteerd, want enkel de stroken en het idee om de titel met eyelets te bevestigen is over gebleven. Maar ja, ik heb dan ook massa's foto's altijd... Maar toch komt het altijd evenwichtig over op mijn pagina's. En verder heb ik ook veel gestempeld, allemaal clear stamps van Autumn Leaves. Vooral die journaling blocks gebruik ik megaveel de laatste tijd! En ook weer restjes papier gebruikt, zelfs om te matten heb ik stukjes tegen elkaar moeten kleven, omdat ik net dat kleur niet meer had... Tja, en dan moet je creatief zijn natuurlijk!!!
Kijk morgenochten maar even op de schetsenblog voor nog meer voorbeelden met mijn schets!!!

1 opmerking:

Lesli zei

Beautiful pages - I loved the color choices!!