vrijdag, februari 01, 2008

Getagged...

Ik ben getagged door Veerle en dit zijn de regels:

1. Je moet de regels posten voordat je je antwoorden geeft.
2. Je moet een ding over jezelf opnoemen met iedere letter van je middelste naam. (Als je geen middelste naam hebt, gebruik je je meisjesnaam).
3. Nadat je getagged bent, moet je je blog updaten met je middelste naam en je antwoorden.
4. Op het eind van je post, moet je net zoveel personen "taggen" als er letters zitten in je middelste naam. (Laat wel even een berichtje achter op hun blog dat je ze getagged hebt en dat ze de regels op je blog kunnen lezen....)

Nou, ik heb geen middelste naam, anders zou het Jenny of Christiane geworden zijn, dat zijn de namen van mijn oma's. Maar ja, aangezien ik dan maar mijn familienaam moet kiezen, hier gaan we dan:

B:Even denken hoor. Ik draag in feite het liefst een (jeans)broek, altijd al gehad. Vroeger was ik vaak "mannelijk" gekleed (tja, in de tijd met de houthakkershemden, remember those days???) , maar ik moet toegeven dat ik tijdens de solden toch ook wel kijk in de mannenmodellen van jeansbroeken hoor. Enige reden is dat die vaak veel hoger op de heupen zitten dan de vrouwenmodellen, dus ja... Maar ik moet toegeven dat ik de laatste tijd toch wel vaker rokjes koop, maar meestal is dat om een keer weg te gaan. Vroeger waren rokjes helemaal out of the question! Ik draag ze meestal niet om naar school te gaan, want fietsen en rokjes gaan niet goed samen...

O: Orde en netheid zijn niet altijd mijn beste vrienden, maar toch probeer ik daar werk van te maken. Zo staat tijdens de vakantie een grote opruimactie in de rommelkamer annex voorraadplaats van de Creanijn Shop op het programma! Af en toe krijg ik het wel een keer in mijn hoofd om vanalles en nog wat ordelijk te steken, vooral dan wat betreft het scrapbookmateriaal...

R: Rusty Pickle? Weet niet hoor, kon niet meteen iets bedenken bij de R, en straks heb ik er nog eentje... Vind Lance een toffe mannelijke scrapbooker, één van de weinigen denk ik, en zijn workshops zijn altijd mega!

R: Reizen natuurlijk! Hoe kon ik dat bijna vergeten??? Reizen is mijn leven, ik moet er af en toe een keer helemaal uit om weer op te laden, én uiteraard mezelf te voorzien van heel wat nieuw scrapbookmateriaal! Er staan nog zoveel dingen op ons verlanglijstje, maar we hebben er ook al heel wat kunnen afstrepen hoor ondertussen: Mexico, Thailand, Tanzania, Alaska, Praag, Rusland, Kroatië en een handvol Europese landen...

E: Ongetwijfeld Engels, mijn favoriete taal. Op vrijdagmiddag heb ik 3 uur na elkaar dat ik Engelse les geef, en dat is mijn favoriete moment van de week, omdat ik me dan echt helemaal laat gaan. Ik vrees dat de leerlingen soms wel denken dat ik gek moet zijn, maar ja. ik praat dan ook niets anders dan Engels, ik weiger pertinent om mijn Nederlands dan boven te halen, omdat ik vind dat ze zo pas hun taal het best leren. Maar het is al zover gekomen dat ik soms vergeet over te schakelen op Nederlands, zodat het al gebeurd is dat ik tegen andere mensen in de gang en zo ook Engels praat... Tja, en ik moet toegeven, soms denk ik ook wel in het Engels...

Y: Yep, ik moet toegeven, ik heb een verslaving, en niet zo'n beetje. Ik ben verslaafd aan SCRAPBOOKEN, maar daarnaast heb ik nog een paar deelverslavingen, namelijk alfabetten, Basic Grey en Scenic Route! O ja, en mocht die yep niet tellen, ik eet de laatste tijd ook veel yoghurt, kwestie van mijn maag op te vullen met minder calorieën in de hoop een beetje gewicht kwijt te spelen... Ik eet enkel die van Danone en mijn favorieten zijn appel, kers en aardbei. Ook woudvruchten eet ik graag, maar die zitten enkel in die grote verpakking, en daar eet ik niet graag de "gele" van (zoals peche en exotische vruchten). Maar nu heb ik daar iets op gevonden, met een collega heb ik een ruilactie opgezet, zodat ik gisteren en vandaag toch mijn portie woudvruchten binnen heb!!!

Tja, en wie gaan we hetzelfde laten doen???
Ik tag hierbij Martine, Els, Anja, Daphne en Judith!

6 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Hahaha een ruilactie in yoghourt...is voor iemand die wurgt van yoghourt echt ondenkbaar!

Anoniem zei

Olala, ik werd getagged. Dat is iets nieuws voor mij.
Ik zag het eerst wel zitten hoor, tot ik effe dacht wat mijn middelste naam is. HELP!!!: "Marie-Antoinette" Dat zien we dus helemaal niet zitten, hé?! Ik stel voor dat ik Marie neem! Dat is ook nog een leuke naam. Is dit oké Vicky'tje?

Groetjes, Anja "tagged"

ScrapMartine zei

Hé Vicky, er zitten toch 6 letters in je naam, en je hebt er maar 5 getagged! Bad girl hihi.
Je komt er nog goed vanaf, ik heb nl geen middelste naam en mijn achternaam telt 10 letters. Help!!!!

Caroline van Scrap2be zei

Ocharme Anja en Martine, lol! Was ook getagged en heb ook geen middelste naam en zie het bijgevolg ook niet zitten, lol! Maar goed, wat ik wou vragen, is er ergens een bewijs van dat jij rokjes hebt??? Haha! Je hebt wel een punt als je zegt dat de mannenbroeken een hogere taille hebben, wat is dat toch met al die vrouwenbroeken? Ik vind dat superambetant, die lage tailles! Maar ik vrees dat ik ietwat te klein ben om in de mannenafdeling te shoppen en ietwat te dik om in de jongensafdeling mijn slag te kunnen slaan, haha! En gezien ik niet aan de yoghurt ben, zal dat nog lang duren helaas... Ik vind het wel grappig dat jullie potjes ruilen, nog nooit van gehoord, van zo'n yoghurtruilteam, op zich al een layout waard, vind je niet?

Anoniem zei

goed gevonden van die potjesruil!!jammer dat ik niet dichter bij jou woon,zou ook kandidaat zijn voor de peeeeeeeeeeechen!!!niekolken

Anoniem zei

Hoi Vicky,
Ja zo te zien ben je erg verslaafd aan scrapbooking en veel reizen maken.. zo zo..
Leuk dat je nu een vernieuwde site hebt...
zelf ben ik ook aardig bezig met verzameling van spullen voor scrapbooking.. maar nu ik een hondje van 11 maanden heb komt er helaas niets meer van mijn scrapbooking.. wellicht als mijn hondje Krista wat ouder wordt..
Hoe kan ik je een foto van mijn hondje laten zien?

o ja een vraagje: ik kan nergens leuke versieringen van een konijn vinden.. wel van honden en katten.. ik wil later een scrapbook van mijn overleden konijn maken.. heb je wellicht ideetjes.. omdat je zelf ook een konijnenliefhebber ben als ik.

Bedankt en veel succes met je site.
groetjes Sylvia Pronk