zondag, februari 24, 2008

Nog layoutjes (Challenge # 88-89)

En hier nog een paar recentere layoutjes. Met deze foto's heb ik ook vrij lang geen raad geweten, je kant dat wel, zo dat pakje een paar keer in je handen nemen, maar uiteindelijk dan toch beslissen om ze terug te leggen... Dat had ik ook met deze, vooral omdat er nogal wat kleuren in voorkomen. Op zaterdagavond van de scrapbookdag heb ik gewoon met mijn restjes een paar reconstructiepagina's gemaakt (zo heb ik er nog wel wat liggen!) vooraleer ik ging slapen. By the way, dat doet me eraan denken dat ik nog het verslag van de SBD moet maken... Vrees dat het vandaag niet meer zal lukken en in de loop van de week heb ik ook niet zoveel tijd, maar ik ga het toch wel proberen!!! Sorry dat het zolang duurt, maar soms heb ik zo van die dagen dat ik niet meer weet waar mijn hoofd staat (of soms ook té goed...)
Maar dit is dan de layout geworden, ik had héél véél foto's van de anemonen en andere levende zeewezens op ons luncheiland, dus het was al een challenge op zich. en toen ik mijn onafgewerkte layouts erbij nam, zag ik dat ze hier perfect bij zouden passen!

Op de foto's zie je vooral anemonen (vooral die op de linkerpagina was fantastisch, voor de foto's heb ik hem gevoerd met mosselen, zodat hij telkens open en toe ging), in het midden zeesterren, en verder nog 2 kleinere anemonen en helemaal rechts staat op de bovenste foto in het midden een visje, en op de onderste foto zo van die kreeftjes met een schelp op hun rug.


Deze layout heb ik vrijdag nog gemaakt naar aanleiding van de nieuwe schets die gisteren op mijn schetsenblog verschenen is. En omdat ik dus bijna geen reisfoto's meer heb, heb ik eens weer konijnenfoto's opgezocht, zelf afgeprint en dan de layout mee gemaakt. Het zijn foto's van onze eigen kweek, ik vond dat de 3 stroken op de rechterpagina ideaal waren om er onze 3 kleintjes op te zetten. Op de foto's zijn ze amper 3 dagen oud, maar toch is het al duidelijk te zien wie wie is!
Het papier komt van bij Martine tijdens de uitverkoop, maar aangezien ik niet meer weet of ik dan al begonnen was aan de challenge, reken ik het voor de zekerheid niet mee.
En zo zit ik dus op 89 layouts/projecten (want de kerstkaartjes zitten hier ook bij) in een goede 2 maanden tijd, en er liggen nog een hoop naakte layouts op opvulling te wachten, alsook nog layouts die nog tekst en titels nodig hebben. Misschien dat ik me vanmiddag toch nog een beetje aan het scrappen zet, zodat deze afgewerkt geraken. Want ik heb dringend layouts nodig, aangezien mijn magnetische muur nu alleen magneetjes vertoont, en geen layouts meer... En ik moet zeggen, dat is ook geen zicht!

4 opmerkingen:

Vanessa zei

die anemonen zien er erg prachtig uit wel fijn dat je zo dicht bij kon komen! weeral mooie lay outs ook!

Caroline van Scrap2be zei

mooi, met die anemonen, en lekker veel foto's!

Tessa Tegendraads zei

Wat een gave foto's, echt wow!!!

Tessa

Essie zei

Je bent weer goed bezig geweest.
Fijn weekend.

Liefs, es