woensdag, maart 19, 2008

Get ready for an overdose of layouts (deel2) (Challenge # 1-10)

Ziezo, ik had jullie nog meer layouts beloofd, en hier komen ze dan.


Nog foto's uit de Hermitage. we hebben daar een hele dag in rondgelopen, en heb massa's foto's. En dus probeer ik zo een beetje foto's met dezelfde tinten te groeperen op één bladzijde... Zoals gewoonlijk ook weer restjes uit mijn uitpuilende doos gevist. Voor de gelegenheid ook eens de Cricut weer eens bovengehaald...

Nog meer foto's over de luxe in het Winterpaleis in Sint-Petersburg, ook weer restjes gebruikt. Verder de titel met de Cricut gesneden en leuke ronde stempeltjes van Autumn Leaves en lint erbij.

Voor deze layout toch een keer mij laten gaan en toch Scenic Route gebruikt. Samen met Basic Grey dus mijn twee favoriete merken, die ik zo weinig mogelijk probeer boven te halen de laatste tijd, om toch maar het ander papier op te gebruiken. Maar deze kleuren pasten zo goed bij de foto's, dus voor een keertje mag het wel! In het gletsjerkamp stond een bordje met de naam, en daar heb ik een panoramafoto van gemaakt, zodat het deel uitmaakt van de titel.

Foto's van een kajaktochtje bij het gletsjerkamp. Ik ben wijselijk aan de kant gebleven, omdat de bootjes niet zo stabiel waren, en je hoogstens 2 minuten in leven blijft als je in het ijskoude water valt. Dus ik nam het zekere voor het onzekere en speelde fotograaf. En voor deze layout had ik alweer de restjes gebruikt, samen met nog stukken uit de restjesdoos. Normaal gezien is het niet aan te raden om 2 soorten bolletjes met elkaar te combineren, maar hier lukte het wel. En uiteraard ook weer een heleboel foto's op één spread, namelijk 11, want van de rechterfoto onderaan heb ik een boekje gemaakt met nog 2 extra foto's.

Ook nog foto's van het gletsjerskamp, en weer in het blauw. Voor de gelegenheid ook weer restjes gebruikt, en verder nog wat ijskristallen gestempeld in de open ruimte.
Morgen zijn de examens eindelijk gedaan, en in de namiddag ga ik me nog wat bezighouden met foto's denk ik. Moet er weer gaan bestellen, want aan dit tempo ga ik weer snel zonder zitten...

Geen opmerkingen: