woensdag, maart 19, 2008

Nieuwe layout met laatste schets (Challenge # 11-12)

Zoals jullie wellicht al weten, krijgen jullie elke zaterdag één van mijn schetsen voorgeschoteld op de schetsenblog. Blijkbaar had ik van schets 11 nog geen versie gemaakt, dus ben ik dan maar vrijdag in actie geschoten om er alsnog eentje te maken, en ik ben er verschrikkelijk tevreden over.

Ook voor deze layout heb ik me laten verleiden door één van mijn favoriete merken, namelijk Basic Grey. Ik heb de nieuwe collecties ervan binnen, en ik ben helemaal weg van de Archaic reeks. Hiervan heb ik dus 2 verschillende vellen gebruikt. Verder ook nog gestempeld, stickers gebruikt, mijn eigen handschrift en ook nog chipboard letters die ik geschuurd heb, omdat ze anders te fel van kleur waren ten opzichte van de neutrale achtergrondkleuren. Het zijn foto's van alle beren die we in Denali gezien hebben (met uitzondering van één die op de weg liep, maar daar heb ik goede foto's van, en die krijgt een spread op zichzelf) En ik ben ontzettend tevreden over deze pagina, is ook weer één van mijn favorieten.
Gisteren op de crop heb ik ook weer wat pagina's afgewerkt, ik doe mijn best om ze morgen te fotograferen en ze ook op de blog te zetten

Geen opmerkingen: