vrijdag, september 26, 2008

Mijn creaties van deze week (Challenge # 40-45)

Ziezo, deze week weer een beetje gescrapt. Weliswaar niet zo veel, want ik zit bijna zonder foto's... Genoeg op de computer hoor, daar niet van, maar niet in mijn fotodoos. Dus heb ik me deze week ook vooral bezig gehouden met foto's selecteren en doorsturen om af te drukken. Hopelijk zijn dit tijdig hier, want dinsdag heb ik alweer crop, en het weekend erop is het scrapweekend, dus zeker foto's nodig!!!
Ik ben weer aan de slag gegaan met Alaska-foto's. Ik vermoed dat ik nog een layout of 4 à 6 moet maken, en dat ik er dan eindelijk ben! De laatste foto's zijn nog onderweg, en ook Rusland is al goed gevorderd.
Maar hier dus wat ik gescrapt heb!


Foto's van op één van de campings waar we verbleven. We hadden daar de luxe van een eettent en bankjes. De anderen van de groep hadden blijkbaar ook foto's van ons gemaakt, en we hebben die uitgewisseld, zodat we voor de verandering ook eens zelf op de foto staan. Op die camping waren ook enorm veel paddestoelen te vinden, vooral vliegenzwammen. Ik had daar ook een hele reeks foto's van genomen, maar enkel de mooiste gehouden. In feite zowat de verschillende stappen in het leven van een paddestoel.


Ik had deze uitvergroting al een tijdje bijgesneden op scrapformaat. Het is een foto die vorig jaar op de fototentoonstelling getoond werd onder de titel "Beautiful decay", en uiteraard paste deze mijnfoto daar perfect bij. Ik moet toegeven dat ik massaal veel foto's genomen heb daar, om er dan de mooiste uit te kiezen voor de tentoonstelling. Ik heb voor de verandering een keer gescheurd op mijn layout, én géén schets gebruikt. Omdat ik de linkerpagina nogal "saai" vond met alleen de foto, heb ik er nog gescheurde hoekjes aan toegevoegd en een quote, en nu ben ik er wel heel tevreden over.


Nog een paar foto's die anderen van de groep genomen hebben, over onze twee laatste avonden samen in Alaska. Ditmaal wel weer een schets uit mijn layoutdoos gevist. Het vlagje in het midden stond trouwens op mijn hamburger, dus heb ik die maar netjes bewaard om op mijn layout te verwerken. Enne, ik heb in totaal maar liefst 3 lettertypes gecombineerd voor de titel! Hoezo, alfabetverslaafd???

Geen opmerkingen: