zondag, september 14, 2008

Weer wat gewerkt! (Challenge # 18-27)

Uiteraard wordt er veel gewerkt! In de weekends weer in de horeca, tijdens de week gaan fitnessen, workshops geven, winkel openhouden, thuis opruimen en de reiswebsite vullen... En dan blijft er toch nog een beetje tijd over om te scrappen! Tja, die albums van Alaska en Rusland moeten echt wel af voor de grote reis, dus we moeten een beetje voortmaken! Maar het begint te minderen. Ik probeer elke dag een layout af te werken, maar dat lukt me helaas niet altijd. Maar hier zijn alvast mijn laatste creaties!


Eentje met bloemen in Alaska die ik al ontelbare keren in mijn handen gehad heb. Maar toen ik dit papier zag, wist ik dat het er perfect bij paste. Niet meteen mijn kleuren, maar toch... Deze was al van de vorige crop begin september afgewerkt.


Ook deze van Moskou was al tijdens de crop begonnen, maar pas nadien de titel en zo opgekleefd. De layout had ik ook al liggen in mijn doos met "naakte" layouts.


De basislayout dateert al van de afgelopen editie van SAG. Ik was toen zo in de ban van de workshop van Layle van Scenic Route, dat ik tijdens de pauze en cropavond er gewoon verder aan de slag mee ben gegaan om zo een aantal layouts te produceren! Zie ook dit berichtje voor de kale versie! Ook deze foto's al vaak bekeken, maar nooit gescrapt. De foto's zijn allemaal bijgesneden, en je gelooft het nooit: met één vel heb ik ze allemaal kunnen matten! De beer is een diecut die ik ter plaatse gekocht heb en beetje bewerkt met inkt. Er stond nog Alaska boven, maar dat heb ik afgeknipt (én gebruikt op mijn explosiedoos uit het vorige berichtje). Verder nog leuke stickers gebruikt voor de titel, onder andere van Making Memories (voor BEAR).

Nog zo eentje met hetzelfde verhaal als hierboven, ook een van de layouts van SAG. Moeilijkheid was hier de strook met "explore your world" en dat past nu niet met alle foto's uiteraard. Maar toen ik het mapje met deze foto's uithaalde, wist ik dat ze hier perfect bij zouden passen!


En dan de laatste layout die ik gisterenmorgen nog afgewerkt heb met de titel, die in feite voor deze van co-pilot moet dan in het effectieve album. Maar ik scrap niet chronologisch, ik zie daarna wel hoe en wat!
Ziezo, dat was het dan weer van layoutjes, hopelijk volgen er binnenkort weer een paar!
Enne, zo is de challenge ook alweer voor een kwart weer gedaan.

Geen opmerkingen: