vrijdag, oktober 31, 2008

So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye!

Ziezo, dit zal waarschijnlijk het laatste berichtje zijn op mijn blog voor lange tijd... Maar voor nieuws over ons en onze reisavonturen kun je uiteraard terecht op de website (zie link bovenaan)!
Ik heb mijn challenge nog afgekregen, alleen heb ik geen tijd meer om de layoutjes hier te posten. Speedy is ondertussen ook al op reis vertrokken, maar straks ga ik nog even kijken hoe hij het gesteld heeft, zodat we straks met een gerust hart kunnen vertrekken!
Groetjes en hasta la vista!

2 opmerkingen:

Familie Kubben zei

geef speedy een dikke knuffel van mij en geniet zelf heel erg van de reis!! een hele fijn avontuur toegewenst en veel liefs, Judith

Anoniem zei

Geniet er van!!! Amuseer jullie, kom met veel foto's, maar vooral met veel verhalen naar huis. Maak er een one in a lifetime experience van!

Inge