zaterdag, oktober 17, 2009

Duiklayoutjes (Challenge 45-47)

En aangezien ik ook niet alleen graag fotografeer boven water, maar ook onder water, zal ik ook een duikalbum bijhouden, althans dat is toch zo'n beetje het idee...
Dit zijn de eerste layoutjes ervan:

De linkerhelft had ik al ruim een jaar geleden gemaakt, als ik me niet vergis op basis van een schets van Daphné, en ook met die layout meegedaan voor de wedstrijd op het superleuke scrapbookweekend van vorig jaar. Maar ik had nog foto's uit die reeks, en ik heb deze week even een effortje gedaan om deze ook eens gescrapt te krijgen... Nog al een geluk dat ik hetzelfde papier al samen had gelaten, zodat ik zonder al te veel problemen verder kon doen. Misschien komt mijn duikkaart nog rechtsonderaan van deze layout. Ik heb nu toch al mijn Advanced Open Water Diver kaartje, dus kan mijn gewoontje hier misschien terecht.


En na de normale duikopleiding volgde ik nog de onderwaterfotografiecursus (DUP) en de eerste oefeningen gebeurden in het zwembad van Bredene. Wim ging ook nog mee om wat te oefenen, en meteen kon ik hem als fotomodel gebruiken uiteraard!!! Ik heb op verschillende manieren de bubbels proberen na te bootsen, bij de titel met oud papier van Basic Grey (Oh Boy collectie), en bij de kleine lettertjes heb ik bubbeltjes zelf getekend. De layout is voor de rest vrij simpel, en ik heb me gebaseerd op een schets van Becky Higgins (CS 2 blz 79) en de journalingcirkel komt uit de Traveler Journal Tablet van MLYB, te verkrijgen in de Creanijn Shop.

Geen opmerkingen: