vrijdag, oktober 09, 2009

Scrapbookweekend

Net als vorig jaar had Daphné weer een scrapbookweekend georganiseerd. Er waren bekende en nieuwe gezichten, en we hebben er op los gescrapt dat de stukken in het rond vlogen! Helaas kon ik maar tot de zaterdagnamiddag blijven, omdat ik 's avonds nog personeelsfeest had op school. Maar ik moet toegeven, ik heb véél gescrapt, alle foto's die ik meehad zijn gescrapt, alleen de afwerking ontbreekt nog. Ik had alles al netjes in pakketjes met foto's en papier en schets samengevoegd, zodat het scrappen een stuk vlotter zou verlopen! Maar nu nog de tijd vinden om de layouts effectief af te werken met een titel en eventueel nog wat journaling hier en daar... Dus die moeten jullie nog even tegoed houden!!! En dat er véél méér gewerkt is dan vorig jaar blijkt uit de omgekeerd evenredigheid van de layouts met de foto's van het weekend... in tegenstelling tot vorig jaar!
Het was plezant, en nu is het weer uitkijken naar de volgende editie volgend jaar!!! En dit was onze gezellige bende:

P.S. De sproeipoes was net als vorig jaar ook weer van de partij, maar ze had ditmaal geen zin om te gaan poseren...

1 opmerking:

sollie zei

Het was een super weekend hé! Volgend jaar ben ik ook weer van de partij.
groetjes Isolde