donderdag, februari 18, 2010

Knutsels

Ziezo, hier ben ik weer! 't Is lang geleden en het is ontzettend druk geweest, maar naast het scrappen heb ik afgelopen zaterdag nog wat tijd gemaakt om een trouwboek in elkaar te knutselen. Meestal als we naar een trouw moeten, geven we dat als cadeau (naast een kaartje met geld). En hier zie je dus het resultaat:

Zo'n boek maken is heel leuk en niet zo moeilijk. Ik heb hun uitnodiging ook verwerkt op de linkerkant, rechts een spreuk uit mijn eigen spreukenboekje! Ook de kaft heb ik met scrapbookpapier verwerkt (maar helaas geen foto van )

Het kaartje, lekker simpel gehouden, met papier die ik lang geleden eens in de Zeeman gekocht heb.

Ook in de binnenkant heb ik een spreuk verwerkt. Alle kaartjes van de collega's van Wim bevatten tips om de trouwers hun cadeau te laten vinden... En wij hadden als codewoord "open", die ik dus anders verwerkt heb in de tekst.

En dit is dus het setje! Het is alvast zeer in de smaak gevallen bij de trouwers, en het was een leuk feest ook!!!

Geen opmerkingen: