zaterdag, april 10, 2010

Creanijn in overdrive

't Is vakantie en ik probeer mijn achterstand in het wereldreisalbum wat weg te werken, maar ik denk dat dat de eeuwige illusie is van een scrapper, om helemaal mee te zijn met de foto's... Maar ik doe mijn uiterste best, het Bolivië-album begint op z'n einde te lopen!
Een layout over dingen die ook wel moeten gebeuren op reis, namelijk naar de kapper. Bij mij is het vrij simpel, gewoon een stuk eraf en meestal doet Wim dat. Maar een mannencoupe is natuurlijk wat anders! Dus ik gezellig mee om foto's te nemen terwijl Wim dus een Boliviaans kapsel krijgt. LOL, nee gewoon beetje bijknippen dat hij weer toonbaar is! Heb ik al gezegd dat ik mezelf een serieuze challenge heb opgelegd: oude dingen vaker gebruiken én meer stempelen. En voilà, dat is ook bij deze layout gebeurd: oud papier van Basic Grey en voor de titel heb ik gebruik gemaakt van Making Memories foam stamps...

En dan een beetje een overzichtslayout met foto's die ik hier en daar genomen heb op de bus, meestal met nog grappige anekdotes verbonden ook. Die heb ik erbij geschreven naast de foto's. Ook de bustickets en blaadjes voor de belasting op het gebruik van de terminal heb ik hier verwerkt. De stempel is deze keer langs de boven- en onderkant van mijn pagina's gebruikt met de tekst "on the road" (hoe toepasselijk) en verder nog wat rubons van Kaisercraft van hun reis-reeks. Qua oude spullen heb ik een layout gebruikt die ook al een hele poos in de doos met naakte layouts te vinden was, maar ik ben weer heel tevreden over het resultaat!!!

Ik had vroeger al een paar "use up your stash"-challenges afgewerkt, ik denk 4.5 stuks in totaal, dus dat is om enkel en alleen je oud materiaal te gebruiken vooraleer je je nieuwe supplies aanspreekt. Aangezien ik op den duur niet meer goed weet wat ik al had of niet had aan het begin van de challenge, heb ik mezelf dus voorgenomen om ook met nieuwer materiaal te werken, maar steeds te combineren met minstens één oud iets op mijn layout! En wonder boven wonder, het lukt me aardig!

Thanks Scrap & Stamp for the inspiration to use more stamps on my layouts, have been using them ever since I discovered you on EVERY layout so far, how cool is that!!!

Geen opmerkingen: