donderdag, april 08, 2010

Gescrapt!

Afgelopen zaterdag was er een heel gezellige bijeenkomst van het scrapforum waar ik ook lid van ben. Het was leuk om een heleboel mensen eens in het echt te zien, en op die manier een dag samen door te brengen met onze gemeenschappelijke passie: SCRAPBOOKING!!!
Nu, ik was niet 100%, al van de vrijdagavond na het oudercontact begon ik me al niet goed te voelen, en dan heel de zaterdag nauwelijks wat gegeten, met uitzondering van wat druivensuikertjes... Nu, ik kwam de dag wel goed door, als een mens kan scrapbooken hoef je aan niet te veel anders te denken!
Tussen het demonsteren van de Slice (die nu ook wel hoog op mijn verlanglijstje heb staan), het verkopen en het kletsen door was er wonder boven wonder ook nog tijd om wat te scrappen! En ik heb gisteren nog de laatste hand gelegd aan een paar van de layouts die ik toen begonnen was, met dit als resultaat!!!

Ik ben al bezig met het einde van mijn Bolivië-album, maar heb dus nu ook eens werk gemaakt van mijn titelblad. Alleen de stempels heb ik gisteren nog toegevoegd, een beetje om de vele stempelcontroles aan de grenzen te symboliseren!

Layout van de Nationale Munt, met op de linkerbladzijde zilverschatten en op de rechterpagina hoe het zilver gesmolten werd. Ik heb ook de munt verwerkt die we daar ter plaatse geslaan hebben (ik voor de show op de foto, Wim in het echt) Voor de gelegenheid ook nog een keer mijn Basic Grey Notch Tool uitgehaald voor de halve cirkeltjes om de munt in munthouder ertussen te schuiven. En ik ben daarnet tot de constatatie gekomen dat ik een deel van mijn journaling dubbel heb geschreven, dat het dus ook op de layout ervoor had genoteerd. Nu ja, beter twee keer kan geen keer zeker???

En tot slot de layout waar ik zaterdag enkel nog de titel moest kleven en de journaling in het net schrijven. Vind die blokkenverdeling nog goed gevonden om de vele foto's die ik heb te verwerken. Zo blijft de aandacht toch voldoende op de foto's.

1 opmerking:

sollie zei

Je laatste layout vind ik echt super!