vrijdag, mei 14, 2010

Scrapkaartjes

Voor ik het scrapbooken leerde kennen, maakte ik vooral kaartjes. Maar nu gebeurt het nog zelden dat ik een kaartje maak. Maar ik ben van plan om dit meer te gaan doen, ik heb aquarelpotloden en je kan ook met stempelinkt inkleuren, maar dat laatste moet ik dringend eens gaan proberen. Ik vind het inkleuren van stempelen heel leuk, en bovendien is het de bedoeling dat ik op reis ook wat van mijn spulletjes meepak om me bezig te houden! Ideaal, want het neemt echt niet veel plaats in, en eenmaal thuis kan ik me dan bezig houden met het assembleren van de kaartjes.
Ik ben ook druk aan het opruimen en had een doos met kleine restjes, te klein om nog bij het scrapbooken te gebruiken, maar wel ideaal voor op een kaartje. Deze zijn nu allemaal op kleur gesorteerd, dus een stuk makkelijker om het juiste papiertje te vinden. We zitten deze week ook met een paar communies, dus hoog tijd om weer aan de slag te gaan!
En dit zijn mijn kaartjes geworden!!!

Twee keer hetzelfde stempeladrukje, maar wat anders ingekleurd. Ik heb me gebaseerd op de kleuren die in het papier voorkwamen om de ballonnen in te kleuren. En voor het eerst ook geprobeerd om met de Fiskarspons een rechthoekje uit te ponsen, en dat is ook wonderwel goed gelukt! Straks ga ik er waarschijnlijk nog maken, voor de andere communies in het vooruitzicht!

Geen opmerkingen: