woensdag, juli 14, 2010

Vakantiefoto's scrappen?

Vakantieplannen? Vakantiefoto's scrappen? Dat kan allemaal dankzij het prachtige reispapier van S.E.I. met de collectie EN ROUTE! Nu te verkrijgen in de Creanijn Shop!!!

Het papier heeft iets speciaals, er is namelijk koperfolie, parelfolie en zilverfolie in verwerkt, wat letterlijk én figuurlijk zorgt voor een schitterend resultaat! Normaal gezien kosten deze vellen 1.40€, maar Creanijn Scrapbooking doet er nog een groot stuk van af en zijn te koop aan 1€ per stuk!
Ook bijbehorende embellishments en rubons zijn te verkrijgen, alsook een pakket met dit papier én cardstock om meteen aan de slag te gaan.
Voor het gemak is nu ook een rubriek "SCRAPBOOK THEMA" aan de shop toegevoegd. Op die manier vind je alle materialen rond een bepaald thema in één oogopslag terug. Ik heb voorlopig al de BOYS & TRAVEL aangevuld, maar er staan nog een paar thema's op stapel. Mocht je nog voorstellen hebben voor thematische rangschikking van het scrapbookmateriaal, dan hoor ik het graag!
Je hebt nog een weekje de tijd om je bestellingen te plaatsen om deze nog voor de zomersluiting van de Creanijn Shop bij je binnen te hebben! (laatste verzending op dinsdag 20 juli) De shop is ook open op afspraak of om je bestelling op te halen! Aarzel niet om me te contacteren hierover!!!

1 opmerking:

isarubine zei

wat doe jij me nu weer aan???????
Weer een lekker nieuw papierke die ik goed kan gebruiken voor mijn tenerifereis en ik heb net een bestelling gedaan! HELLUP !!!!!!!