maandag, september 06, 2010

Uitstapje naar de groothandel

Dit weekend stond weer de KKD gepland of de Knallende Kars-Dagen. Dat staat steeds met stip aangeduid in de agenda, want dan kunnen de winkeliers de nieuwste producten gaan bekijken en ook uittesten bij de groothandel. Voor de gelegenheid en het gezelschap is mijn ma meegegaan. En samen hebben we een paar workshops gevolgd om weer van alles bij te leren.

De eerste workshop was van Making Memories, een kerst-miniboekje met de Slice. Ik ben helemaal verkocht aan de nieuwe handfree kit, misschien dat ik op die manier meer met mijn Slice zal werken. De workshops van Making Memories zijn altijd leuk omdat je ook leuke spulletjes meekrijgt.

Bij een aantal standjes kon je ook make & takes doen, voral om kaartjes te maken, en zo hebben we er ook een paar gedaan. Meestal duurde dat toch maar een paar minuten om een kaartje in elkaar te flansen! Die bij Chantal vond ik echt wel leuk, met de kaartenbox van DCWV en de bijpassende stickers en embellishments heb je in de korste tijd leuke kerstkaartjes! Toen ik bij haar kraampje was, moest ik wel weer even denken van waar ik haar kende. Uiteraard van het internet en van een ver verleden als Kars-consulentes.


En dit zijn dan mijn resultaten:

Naast de lange workshop van Making Memories besloten we om ook aan te schuiven bij de stand van Tattered Angels om een keer met Glimmer Mist te werken. Voor de gelegenheid was Wendy Senger, oprichtsters van de populaire spray, overgekomen uit de States en kon uit dus uit eerste hand uitleggen hoe we ermee moesten werken. Ik had er ook nog niet mee gewerkt en het is wel een vuile bedoeling (heb zowat mezelf ook onder glimmermist gestoken...) maar wel leuk en je krijgt er ook mooie resultaten mee. Waarschijnlijk zal er dan ook wel een glimmermist workshop op het programma komen!!!


Daarna liepen we nog wat rond, langs Nellie Snellen en Marianne (van Marianne Design) en we deden nog één workshop. Iets helemaal anders, namelijk juwelen maken. Ik vind dat ook wel leuk om te doen, niet als mijn voornaamste bezigheid, maar als tussendoortje. Ik heb mijn ketting in de korte tijd die we nog hadden kunnen afwerken, en ik vind het toch wel goed geslaagd!


En daarna nog in turbo gaan shoppen, bleek dat ze snel wilden sluiten dus als een gek liep ik tussen de rekken op zoek naar de spulletjes die ik nog nodig had... En dan had ik de helft nog niet mee helaas...
Maar het was weer ontzettend leuk, weer veel bijgeleerd, en weer veel nieuwe spulletjes die jullie binnenkort in de Creanijn Shop verwachten!

2 opmerkingen:

jenny zei

het zag er heel leuk uit en leerrijk

Chantal van de Kant zei

wat leuk, zit ik even blogjes bij te lezen en zie ik mezelf terug. Leuk hoor.
Ik vond het ook ontzettend mooi allemaal. Mooie spullen he.
'k had eigenlijk niet meegekregen dat het jouw mama was die je mee had. Ze kwam toch uit Oostende he. Dat herinner ik me nog wel.

Groetjes
Chantal