zaterdag, oktober 23, 2010

Dierbare herinneringen

Ongeveer een maand geleden crashte mijn externe harde schijf. Verdriet alom, te meer omdat er foto's enkel en alleen daarop stonden. Ik was nog volop bezig met alles te sorteren om dan nog een keer een backup van te nemen. Maar zover is het dus nooit gekomen. Ik heb dan maar een externe firma ingeschakeld om toch te proberen om zoveel mogelijk van mijn foto's te recupereren, maar helaas ik deze week te horen dat het helaas onmogelijk is... Dus ben ik ontzettend veel dierbare herinneringen, vooral over mijn konijnen kwijt.
Maar een geluk bij een ongeluk, ik heb toch wel nog het een en het ander:
* 2 CD'tjes met foto's van voor de zomer 2005, over mijn eerste konijn Stamper en Pluisje
* blijkbaar had ik voor een of andere workshop nog een paar foto-setjes besteld
* en ook nogal een geluk dat ik deze blog heb, waar ik vroeger ook vaak vertelde over mijn konijnen én foto's opzette, die heb ik dus ook nog. Weliswaar niet op het oorspronkelijke formaat, maar ik hoop wel dat ze nog genoeg kwaliteit hebben om afgeprint te worden.
Dus mijn collectie foto's kan ik helaas niet recuperen, waar ik al menig traantjes voor geplengd heb, maar ik heb toch nog wat herinneringen over.
Vooral over ons konijn Socky dat niet zo lang geleefd heeft, was ik bang om geen foto's te hebben, maar dat is wel al wat gescrapt. Alleen van Floppy (die op de vorige oudejaarsavond overleden is), heb ik nauwelijks foto's. En ik zal mijn schade een beetje moeten inhalen, en de komende tijd véél foto's nemen van de konijntjes!!!
Daarom raad ik ook iedereen bij deze aan om voldoende tijd te besteden aan het back-uppen van foto's, op harde schijven en op CD/DVD om toch deze herinneringen niet kwijt te spelen!!!
En als afsluiter nog enkele konijnenlayoutjes die ik al eerder gemaakt heb.





1 opmerking:

niekolken zei

oei,niet zo leuk he!'k vind het jammer voor jou,gelukkig heb je een heleboel wel nog!dus waarschijnlijk weer veel scrapideetjes he!