woensdag, november 03, 2010

Weer goed op dreef!

Het is vakantie voor iets, dus probeer ik elke dag een pagina te scrappen. Kwestie dat het album een beetje vooruit geraakt natuurlijk!
Op het forum van de Scrappende Dames is er weer een leuke activiteit aan de gang, namelijk "online shoppen". Je krijgt een lijstje met items, je haalt er 3 uit en gebruikt die op je layout. En je vult het lijstje verder aan met 3 nieuwe items. Ik vind het ontzettend leuk om doen, zo "verplicht" ik mezelf eens wat andere materialen ook te gaan gebruiken op mijn layouts.

Dit is mijn eerste creatie, met de "verplichte" items witte stift, brads en kleur blauw. Het zijn foto's van de verschillende dieren die we op het water tegenkwamen, zoals dolfijnen en vogels. De dierennamen heb ik op de strookjes papier geschreven met de witte stift, en de brads dienen als opsommingstekens.

En dit is dan de volgende layout, die ik gisteren gemaakt heb. Ditmaal had ik gekozen voor de items grote titel, stempelinkt en foto van mezelf. Ook weer een pagina met veel foto's, zoals ik de laatste tijd wel meer doe, gewoon omwille van het feit om niet te veel pagina's te hebben in mijn album! Veel foto's, maar ik probeer er wel altijd op te letten dat het evenwicht van de pagina bewaard blijft! De grote titel heb ik gestempeld, en zo had ik meteen twee van de drie items gebruikt!

1 opmerking:

Unknown zei

Ik vind ze erg mooi en leuk gelukt. Ik kijk uit naar je nieuwe creaties!