vrijdag, mei 06, 2011

S & S Challenge: Make your own background paper

Vorige week ben ik er niet in geslaagd een nieuwe layout te maken voor de challenge van Scrap & Stamp, maar hier nog een paar voorbeeldjes om jullie misschien te inspireren! Vergeet niet om elke zaterdag de blog te bezoeken voor een nieuwe challenge. En er is meer: stuur je layout ook in en wie weet ben jij wel de winnaar van een leuke prijs!!!
-------------------------------------------------------------------------------------

Last week, I didn't manage to make a new layout for the challenge of Scrap & Stamp, but I want to share some layouts maybe to get you inspired! Don't forget to check the blog every Saturday for a new challenge! But there's more: send in you layout and maybe you're the winner of a cute price!!!

Ik heb een stempel van de Nazca lijnen in Peru, dus ik kon niet anders dan deze gebruiken voor een stuk achtergrondpapier en uit hetzelfde papier ook de letters gesneden met de Sizzix.


I have a stamp of the Nazca lines in Peru, so I had to use it on this layout by making my own background paper and also used this paper to cut out the title letters.



En op deze layout heb ik gewoon gestempeld met mijn distress inkt kussen om zo grote vierkanten in verschillende kleuren op wit papier te stempelen.


And this is a layout where I used my distress ink pads to stamp big squares on white paper to create my own colour scheme!

1 opmerking:

Anita zei

Ik was een beetje aan het googelen en kwam zo op je blog terecht. Ik ga over 3 weken naar Peru en ik zag zo toevallig dat jij een stempel hebt van de Nazcalijnen. Heb je die daar gekocht? Was ik even benieuwd naar ;)