maandag, juni 13, 2011

De kop is eraf!

Allé, figuurlijk dan hé natuurlijk! Na het scrappen van 4 maanden Zuid-Amerika kan ik eindelijk beginnen aan het volgende hoofdstuk in ons wereldreis-scrapalbum, namelijk Nieuw-Zeeland. Ik heb al alle foto's van het noordereiland besteld en die wil ik tegen eind juni erdoor krijgen! Een huzarenstukje misschien, maar ik ga mijn best doen om in mijn opzet te slagen. Dit is alvast het titelblad:


Het blad had ik ergens in NZ of Australië gekocht, kan het niet meer zo goed herinneren, dus moet het ook gebruikt worden! Ik heb de ganse route terug opgezocht en met een stift op de eilanden getekend. Elke bezochte plaats heb ik dan nog erbij geschreven en de locatie aangeduid met de super leuke PearlMakers (verkrijgbaar in de Creanijn Shop natuurlijk) Ik heb er ook nog een detailfoto van bijgevoegd. En ik heb met een fijn stiftje ook nog de contouren verder getekend van de eilanden, want dat was niet zo duidelijk. De titel is met de Cricut gedaan, met de Calligraphy cartridge en met de Design Studio aan elkaar gezet. Foto is van ons konijn die mee was op reis en hier en daar foto's van namen. In NZ kochten we een nieuw T-shirt voor hem, en vond het wel een leuke foto voor het titelblad!




En we zijn onze rondreis in Auckland begonnen, en daarna met een auto voor ruim een maandje op stap geweest al kamperend. En de auto en een aantal van de prachtige zichten vind je op de rechterpagina. Het leuke is, tussen mijn reisstempels had ik er eentje met Auckland op, dus moest ik dit wel op deze layout gebruiken!!! Ik had ook veel te veel foto's op uit te kiezen, daarom zijn de bovenste foto's in feite flapjes waar nog een keer 6 extra foto's te vinden zijn!!! Had in feite niet zoveel werk, want ik had de achtergrond nog in mijn doos met naakte layouts zitten.



I've finally started my New Zealand album and I really want to finish the northern island by the end of the month... It will be a hard job, but I'll try. I've already made the title page with a paper I bought there or Australia, can't remember. I've used lovely PearlMakers to mark the places where we have been on the road I drew with a marker.


We started our journey in Auckland, and the funny thing is that I had a stamp of Auckland in my travel stamps, so it had to be used here!!! On the right, you see some of the lovely sights we had up north, and because I couldn't select just a few pictures, there are 6 hidden under the upper photos on the right side of the layout!

Geen opmerkingen: