vrijdag, augustus 12, 2011

Deel 1 van Nieuw-Zeeland is afgewerkt!

Ik heb me niet helemaal kunnen houden aan mijn voornemen om het Noordereiland van Nieuw-Zeeland af te hebben voor onze reis naar Uganda, maar uitstel is geen afstel!

De eerste layout is er eentje van het thermisch park nabij Roturua, echt wel spectaculair om die dingen te zien! Ik heb uiteraard weer gestempel op mijn pagina's, ik probeer echt wel op elke layout een stempel te gebruiken. Ik heb een aardige voorraad, maar anders ligt het daar maar te liggen, en dat is ook zonde natuurlijk!
De linkerkant kan open, daar zitten nog een paar extra foto's verborgen alsook de twee foldertjes van het park zelf.

En de volgende is er eentje van een dagtocht die we gedaan hebben in een echt maanlandschap tussen de vulkanen, en de Lord of the Rings fans zullen dat misschien wel herkennen als het decor van Mordor... Ik heb onderweg ook een panorama-foto gemaakt, en in twee stukken laten afdrukken, wat ontzettend goed uitkomt langs de onderkant. Helaas was het zo dat de rechterkant wat dunner is dan de linkerkant, omdat ik anders met teveel zwart zat van het samenstellen van de foto. Maar dat probleem heb ik opgelost door de titel daar te plaatsen... Onder de panoramafoto hebben we weer extra foto's gezet met wat uitleg met de hand geschreven.
En ook hier weer gestempeld, met mijn nieuwste Ali Edwards stempeltje van Technique Tuesday.
Ik heb nog een layoutje gemaakt van de stad Wellington helemaal in het zuiden van het Noordereiland, maar dat is tevens ook mijn projectje voor de nieuwe challenge van morgen op Scrap & Stamp, dus die krijgen jullie morgen wel te zien!!!

1 opmerking:

ScrapsEls zei

knappe layouts, die panoramafoto gespreid over een dubbele layout komt echt wel goed over!