zondag, oktober 23, 2011

Een hoop kaartjes

Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog wat van mijn creaties getoond heb, dus hoog tijd om daar eens verandering in te brengen. Ik besloot om vandaag wat kaartjes in te pakken, want ik zal ze begin november voor het goede doel (t.v.v. financiële adoptie van arme kinderen in India) verkopen. Maar ik kwam tot de ontdekking dat ik deze hier nog niet getoond heb...


De kaartjes met de Wild Rose Studio heb ik gemaakt de dag na mijn copic-workshops, dus heb geprobeerd om wat ideetjes van Nicole Verkooijen ook te gaan gebruiken op mijn kaartjes. Voor de gelegenheid ook nog een keertje een eenvoudig kerstkaartje gemaakt. En dan nog een kaartje met een elfje. Het kaartje is in feite een basiskaart uit een doos van DCWV, en dan wat passend papier (én afdrukje) bijgezocht.


Deze kaartjes heb ik gemaakt in Frankrijk, toen we op het einde van de zomer in de Pyreneeën waren voor een loopwedstrijd van Wim. En terwijl hij aan het uitrusten was, ging ik aan de slag met mijn nieuwste Magnolia-stempeltjes (die in afslag waren op de beurs in Den Bosch), en heb met hetzelfde papier gelijkaardige kaartjes gemaakt. Doet me er aan denken dat ik nog een paar typisch Indische kaartjes moet maken, ik heb nog een Magnolia-stempelke speciaal daarvoor gekocht.


En dit is dan het laaste setje kaartjes, ook gemaakt na de workshopdag, toen mijn ma ook nog is komen kaartjes maken in de namiddag. Heb ook een poging gedaan om een paar mannen/jongenskaarten te maken, want dat vind ik nog altijd niet zo makkelijk om te maken. En dan is er ook nog een vreemde eend in de bij, bij de kaart rechtsonder heb ik wel veel gestempeld, maar dus zonder inkleuren. Dit was een kaartje ter voorbereiding van de workshop in november (waarover je later nog meer hoort!)

Geen opmerkingen: