donderdag, oktober 13, 2011

GROOT NIEUWS: Creanijn presenteert haar eigen stempels!!!

Jaja, je leest het goed! Ik heb me deze week bezig gehouden met het ontwerpen van superleuke tekststempels voor op wenskaartjes!!! Zoals je weet, vind je in de Creanijn Shop niet alleen scrapbookmateriaal, maar ook spulletjes om kaartjes te maken.
En dit zijn ze dus geworden, ticketstempels die compatibel zijn met de Tim Holtz Ticket Stans!!! Het zijn diverse teksten geworden voor verschillende gelegenheden, dus een must-have voor de kaartjesmakers. Het zijn 12 tekstjes op een A5-vel rode rubber, maar de Kling-on wordt erbij geleverd.


Ze staan nu al in "voorverkoop" in de Creanijn Shop op http://shop.creanijn.be/shop/product_info.php?products_id=5632&osCsid=j8o3p0ki9590gaoibna5os5715 voor de promoprijs van 12.50€ in plaats van 15€ (promo geldig tot eind oktober). Vermoedelijk zullen deze stempels begin november hier geleverd worden.

Dus heb je interesse, aarzel dan niet langer en reserveer je setje aan deze promotieprijs.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, en wie weet volgen nog meer stempels (zowel voor kaartjesmakers als scrappers!!!)


Maar er is meer!!! Creanijn geeft 2 exemplaren HELEMAAL GRATIS weg!!!


Wil je kans maken op dit stempelvel?

* Promoot mijn stempel op je blog (je kan de link van mijn berichtje ook bij jou plaatsen) en laat een berichtje hieronder met de link naar jouw bericht.

* Heb je geen blog, dan kun je dit bericht via Facebook delen via de knop "share" Doe dit openbaar (via het vakje naast "delen") en laat een berichtje achter via Facebook dat je het bericht gedeeld hebt.

Ik controleer dit dan even, en dan wordt je naam genoteerd. Op 1 november ga ik een stempelset verloten via de blogs en eentje via Facebook.

9 opmerkingen:

Marijke zei

Joehoe!!
Zeg Vicky, die ticketpons van Tim Holtz, is die dan ook via jouw winkel te verkrijgen?

Ik heb de info gedeeld op facebook en ding dus gaarne mee naar een prijsje. Maar na mijn "geluk" op de bingo-avond zal ik wel meer geluk in de liefde hebben dan in het spel zeker ;-) nou ja ;-)

Creanijn zei

hoi Marijke, de stans zal ook in de shop komen!
En veel geluk, 't zal mss inderdaad beter zijn dan in 't weekend!

Els Wouters zei

Super leuke!! Ik ga zeker een linkje plaatsen hoor. Knap gedaan Vicky, een heel leuk idee. Doe zo verder.

Els Wouters zei

http://scrapsmurf.blogspot.com/2011/10/leuke-nieuwe-stempels-bij-creanijn.html

Voilà, de link naar mijn blog. Groetjes
Elske

nancy zei

Proficiat, staat eveneens op m'n blog.

Groetjes, nancy

Els zei

Leuke stempels, linkje op mijn blog (en facebook :-)).

http://scrapsels.com/2011/10/16/nieuwe-stempels-creanijn/

Groetjes
ScrapsEls

Crealan zei

Ik heb je link geplaatst op mijn facebook...
Lilian Wynands

Veerle - A colored mind zei

Op mijn blog is niet zoveel leven meer de laatste tijd dus ik link hem even via facebook ;-))
Hele leuke stempels, ik ben benieuwd of er nog komen.

Anja zei

Waw, wat een leuk ontwerpje! Ik heb alvast een bericht achtergelaten op mijn blog en op mijn facebook;-)

Groetjes, Anja