dinsdag, november 15, 2011

Copic Ciao Markers


Tijdens de beurs hadden de Copic Ciao markers veel succes. Ik kan je vertellen dat Creanijn de meeste van de 180 kleuren in assortiment heeft. Ze staan nog niet allemaal in de shop, maar dat zou tegen het einde van de maand helemaal in orde moeten zijn.


Ook de grijze kleuren voor het inkleuren van de Pinguinstempeltjes van Wild Rose Studio die op de beurs gepromoot werden, zijn weer op voorraad!!!


Bij Creanijn zijn de Copic Ciao stiften steeds aan de goedkope prijs van 3.50€. Wie 36 stiften naar keuze koopt, betaalt 125€ en krijgt bovendien een opbergdoos helemaal gratis (t.w.v. 8€)!!!


Vanaf nu dus slechts één adres voor je Copic markers: Creanijn Scrapbooking - Voldersstraat 48 te Oostkamp. Hou de blog in de gaten voor de openingsdagen, de shop is ook open op afspraak!!!

1 opmerking:

Margo zei

Hoi Vicky,
wat leuk dat op mijn blogje bent komen kijken !
Bedankt voor je berichtje !
Ik denk dat je bovenaan links kan klikken op volgen, soms heeft blogger kuren en laat hij je de volgers op een blog niet zien, ik kan het thuis wel zien maar op het werk kan ik het ook niet zien.
We komen zeker nog een keertje een workshop volgen en ik hoop dat mijn reclame wat effect heeft voor je !
Liefs
Margo