woensdag, november 30, 2011

Een "vergeten" kaartje

In de week tussen de Copic certificatie en de Creanijn Verjaardagcrop heb ik naast de voorbereidingen nog vlug een kaartje gemaakt om Diny Sprakel te bedanken. Met het opruimen om alles klaar te zetten, is het kaartje in de kast beland en er pas vandaag bij het opruimen terug uitgekomen. Dus wou ik maar nog even het kaartje hier tonen voor het morgen op de bus gaan. Het is een leuke stempel van In2Stamps, en hoe toepasselijk: met een schattig konijn!!! Het is een vierkant kaartje geworden, zodat er toch iets wat meer opkan. De cirkel is uitgesneden met de Cuttlebug, en uiteraard ook een tekststempeltje van mezelf gebruikt!!!



Detail van het ingekleurde plaatje. Ben nog niet 100% tevreden van mijn konijn, was de eerste keer dat ik een grijs konijn kleurde. Maar ben wel tevreden met de schaduwpartijen.



En ik ben ontzettend tevreden over mijn roos!!! Daar vind ik de kleuren heel goed gelukt!!!



Voila, dat was het weer voor vandaag, hopelijk volgen er binnenkort nog wat kaartjes, maar het is nogal druk op het ogenblik met toetsen, voorbereiden van de examens en uiteraard ook van de scrapbookdag van volgende week!

2 opmerkingen:

khushifairy zei

no doubt card is beautiful, but try to take straight snaps. it would enhance it's beauty.
valentine gifts pakistan
Gifts to pakistan

Isabelle zei

OOOh wat ben ik jammer dat ik niet Dinny Sparkel heet. Ten eerste voor de ontvangst van het super mooie kaartje die machtig mooi ingekleurd is en tweede om haar vaardigheden van kleuren niet te hebben zoals zij ze heeft. Super gedaan. tof.