zaterdag, december 17, 2011

Een (laatste?) kerstkaartje

Ik heb gisteren eindelijk mijn ingekleurde Magnoliakes van een tijdje terug verwerkt tot een kaartje. Voor de gelegenheid heb ik een borderpons van Fiskars gebruikt, rood bolletjespapier is van Echo Park, en verder nog mijn eigen tekststempeltje voor de feestdagen, een stukje lint en een bloemetje.
Ik heb hiervan 9 dezelfde gemaakt, en mijn eerste kerstkaarten zijn ook al geschreven.  'k Zou in feite moeten verbeteren, maar daar is het nog niet van gekomen, dus dat zal morgen maar moeten gebeuren.
En ik hoop ook dat dit mijn laatste serie kerstkaartjes geworden is, ik heb nog een behoorlijke voorraad en hopelijk is dat voldoende om naar familie en vrienden te sturen!!!
Ik moet dringend weer wat scrappen, want dat staat ook op een laag (zelfs bijna uitgedoofd) pitje de laatste tijd.  Anders geraakt mijn album nooit af natuurlijk.  Hopelijk heb ik daar in de kerstvakantie ook wat tijd voor, om eindelijk een beetje vooruit te geraken, naast het voorbereiden van de Copic dag in februari (er zijn nog steeds voldoende plaatsen voor zondag 19 februari!)

2 opmerkingen:

Isabelle zei

HIj is echt wel leuk met al dat rood. super.

Lotte zei

Ja echt super en niet te druk !!!