donderdag, december 29, 2011

Nog eens layoutjes!

Ik kan me bijna niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst gescrapt heb.  Het was alleszins héél lang geleden... Ik heb even in mijn "archief" gekeken, en de laatste layouts die ik hier geplaatst heb, dateren al van begin november.  Maar ja, met de eindejaarsperiode heb ik me dus vooral geconcentreerd op kaartjes maken, maar ik heb me voorgenomen om deze kerstvakantie toch weer in actie te schieten.  Ik moet ook dringend werk maken om foto's te bestellen, maar het is maar zeer de vraag of ik daar tijd voor zal hebben, want ik heb nog veel dingen te doen in het verlof.
Nu, ik was de week voor de vakantie dus weer in actie geschoten, met deze layout tot gevolg.  Die was nog niet helemaal af, maar dat heb ik begin deze week gedaan.  Het is dus het vervolg voor het album van Nieuw-Zeeland.  Het is een vrij strakke layout geworden, met foto's in een veelvoud van 2 inch, en verder opgevuld met restjes papier.  Nog witte strookjes cardstock over de naden, een paar stempeltjes hier en daar en KLAAR!  Dus vrij simpel en snel gemaakt.
En dit is dan de tegenoverliggende pagina, ook met foto's van dezelfde dag, maar een ander museum.  Ik had in allebei ontzettend veel foto's genomen, maar een mens moet nu eenmaal selecteren voor in z'n scrapalbum, dus deze is wat voller dan de eerste. Ik ben meer tevreden over deze versie dan de eerste, maar ja, bij de eerste heb ik nogal snel het papier gekozen en is in feite niet zo mijn ding. 

Nu, het belangrijkste is dat ik dus weer aan de scrap ben geraakt, en afgelopen dinsdag zijn Daphné en Veerle hier komen croppen en ik heb zowaar de scrapmood weer een beetje te pakken gekregen. Er ligt nog een layout waar titel en zo op moet komen, en bij de andere zijn de foto's al op maat gesneden, maar wanneer ik er aan toe zal komen is een andere vraag.  De living moet "ontruimd" worden voor het oudejaarsfeest, dus moeten ook mijn scrapspullen tijdelijk verhuizen naar de garage.  Maar ik denk van dat morgenavond of zaterdagmorgen te doen, dan kan ik lekker nog wat knutselen!!! En dan mogen jullie de resultaten wel hier weer verwachten natuurlijk.


Geen opmerkingen: