dinsdag, januari 17, 2012

Magnoliakes staan in de shop!!!

Ik heb zopas dit schattige kaartje van de Magnolia Inspiration blog geplukt, want dit zijn ook Magnoliakes van een oudere reeks die ik graag wil indoen.  Ook van de nieuwste collectie "sweet crazy love collection" zijn een groot deel van de Tilda's in het assortiment opgenomen. De Magnolia stempels kosten in de Creanijn 9.50€ per stuk.

Bovendien bied ik jullie ook de mogelijkheid aan om een abonnement te nemen op het Magnolia Ink magazine.  Je reserveert op die manier jouw exemplaar voor 2012, er komen in totaal 5 nummers per jaar uit.
Een jaarabonnement ophalen kost 40€ voor 5 nummers.
Een jaarabonnement opsturen kost 55€ voor 5 nummers.

Deze artikelen zijn nog niet op voorraad, maar zullen eind januari besteld worden.

Breng een bezoekje aan de Creanijn Shop
en reserveer nu je Magnolia stempels!!!

1 opmerking:

Rose zei

Wat ben ik blij dat je de Magnoliatjes nu ook hebt!!!Denk dat ik niet alleen ben!!