zaterdag, februari 11, 2012

Copic Dag Sneak Peak

Ik heb daarnet de laatste hand gelegd aan de goodiebags, die nu gevuld zijn en wachten om volgende week meegenomen te worden door de deelnemers van de Copic Dag die voor de volledige dag zijn ingeschreven.  En om jullie al even een idee te geven waar ik me de afgelopen tijd mee bezig heb gehouden:
Ik had nog heel wat pakketjes over van de workshop op de kerstbeurs in Kortrijk, dus ik vond het wel een leuk idee om met dat materiaal de goodiebags te maken!  Wat erin zit, verklap ik uiteraard niet, maar ik kan je verzekeren dat elke kaartjesmaker alles wat erin zit goed kan gebruiken!!!
De deelnemers mogen vandaag nog een mailtje van mij verwachten met een aantal praktische gegevens!
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel!!!

2 opmerkingen:

Isabelle zei

Ze zien er beeldig uit je goodie bags! echt heel lief gedaan.
proficiat succes met het weekend

Lotte zei

Ja ja Vicky,

ik sta al te popelen voor zaterdag 18/02 voor de copic dag!!!

Ik hoop dat ik die dag veel kan bijleren over het combineren van de kleuren daar heb ik wel moeite mee.

Die goodie bags zien er mega super uit!

groetjes Lotte