dinsdag, februari 14, 2012

Nieuwe layoutjes!

Afgelopen vrijdag was het crop, en ik ben weer aan de slag gegaan.  Eindelijk nog een keer een beetje gescrapt, en ik hoop daar volgende week ook in te slagen tijdens de Krokusvakantie.  Voor mijn reisalbum moet ik ook dringend nieuwe foto's, maar dat zal dus na het Copic weekend zijn.  Dan kan ik de stiftjes even aan de kant schuiven om te kunnen scrappen!!!

Ik was al voor de crop aan deze layout begonnen, enkel de journaling ontbrak nog.  Dat heb ik dan maar eerst en vooral gedaan!  Deze layout gaat over een grote gletsjer in Nieuw-Zeeland, dus gebruikte ik vooral blauwe en grijze tinten voor de pagina.  Voor de titel heb ik 2 verschillende kleuren alfabet gebruikt, omdat ik pas achteraf besefte dat ik in het blauw onvoldoende "e's" had. Journaling is geschreven op een stempeltje.

En dit is dan nog een andere layout, deze keer over de konijntjes.  Het is Pluisje die aan het knuffelen is met Wim in de zetel.  Veel meer vraagt deze layout ook niet.  Alle papier komt trouwens ook uit mijn restjesdoos, kwestie dat we die ook een keer een beetje leeg proberen te maken.
Dit is natuurlijk niet het enige wat ik op één avond gedaan heb.  Ik heb een andere layout af, maar die kan ik helaas nog niet tonen, want het is voor een Secret Scrap Lift op een scrapforum, en pas als iedereen de layout heeft gemaakt, kan ik deze hier ook publiceren.
Een andere layout is ook zo goed als af, ook daar moet ik nog de journaling op doen, maar dat zal voor een andere keer zijn!!!

1 opmerking:

Els zei

leuk he die gletsjertocht! 2 jaar geleden zaten we er...