zaterdag, april 14, 2012

Nog een mededeling over de shop

Helaas ben ik vanaf april 2012 genoodzaakt om de verwerking van de online bestellingen te veranderen. Door mensen die bestellen en dan hun bestelling annuleren of niet betalen, heb ik besloten om de bestelling niet meer vooraf te verwerken. Dus ik had er dubbel werk aan (bestelling klaarmaken en terugzetten in de winkel) en niets van inkomsten. En bovendien zijn deze inkomsten ook al geboekt in de boekhouding, waardoor ik veel te veel rompslomp heb om dit te annuleren.

Dus vanaf nu wordt je bestelling pas klaargemaakt na ontvangt van de betaling!!! Gelieve hiermee rekening te houden als je snel je materiaal in huis wil. In principe wordt je bestelling zo spoedig mogelijk na de betaling klaargemaakt. Hou rekening met 1 tot 2 dagen hiervoor. Je krijgt een e-mail wanneer het pakket verstuurd wordt.
Mijn excuses voor het ongemak en de eventuele vertraging.  Maar wie snel betaalt, zal ook snel het materiaal in huis hebben! En loop je ook niet het risico dat jouw items tijdens koopdagen en workshops verkocht zijn.

Vergeet niet dat je in de Creanijn Shop via http://shop.creanijn.be/shop 24/7 terecht kan om te shoppen en dat aan superlage prijzen!!!

Geen opmerkingen: